Gå til innhold

Sony tar opp kampen med DayZ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de tar inspirasjon til mye ifra star wars galaxies.. fortsatt et spill jeg måler mye opp imot. iallefall i mmo.

 

Blir spennende å se hvordan dette blir.

 

SWG er et fantastisk stykke spill. Synd at Smedley og SOE ødela spillet med unødvendige oppdateringer. Selv om jeg spilte til siste stund, så er jeg fortsatt lei meg at de la det ned.

Men til info kommer det snart et spill, hvor mye av SWG blir kombinert med Ultima Online. Det er The Repopulation. Et spill verdt å sjekke ut. De har fantastiske ideer på hva spillere vil ha, samtidig som at de hele veien er veldig åpne med dialog. Akkurat helt motsatt av SOE var under SWG.

Lenke til kommentar

 

Håper de tar inspirasjon til mye ifra star wars galaxies.. fortsatt et spill jeg måler mye opp imot. iallefall i mmo.

 

Blir spennende å se hvordan dette blir.

SWG er et fantastisk stykke spill. Synd at Smedley og SOE ødela spillet med unødvendige oppdateringer. Selv om jeg spilte til siste stund, så er jeg fortsatt lei meg at de la det ned.

Men til info kommer det snart et spill, hvor mye av SWG blir kombinert med Ultima Online. Det er The Repopulation. Et spill verdt å sjekke ut. De har fantastiske ideer på hva spillere vil ha, samtidig som at de hele veien er veldig åpne med dialog. Akkurat helt motsatt av SOE var under SWG.

 

Fulgte en del med på The Repopulation i started, men datt av lasset etterhvert :p Får vel ta en titt igjen.

 

Spilte SWG fram til et par måneder etter combat upgraden de kom med. Alle jeg spilte med stakk, servere daua og jeg tuslet også.

Lenke til kommentar

Ingen som har lagt merke til at det skal være "free" 2 play?...

HATER den modellen, pay 2 win burde det heller hete

 

Det kommer helt an på hvordan modellen er satt opp. The Elders Scrolls Online valgte å ikke gå for F2P. Jeg gir dem to måneder før de ombestemmer seg.

 

Såfremt det kun er kosmetiske ting som kan kjøpes som for ekte penger har jeg ingen problemer med F2P. For de av oss som ikke har all verdens tid til spilling fungerer en slik modell bedre enn å betale fast per måned. Å betale en fast sum per måned er utelukket for min del, da jeg har lite tid til spill og altfor mange spill i backloggen. :)

 

Problemet er når F2P er lagt opp slik at man kan betale for fordeler som skaper en ubalanse i spillet. Da er det Pay2Win. Dessverre er dette altfor vanlig, men så lenge folk er villige til å betale forsvinner det neppe.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

 

 

Håper de tar inspirasjon til mye ifra star wars galaxies.. fortsatt et spill jeg måler mye opp imot. iallefall i mmo.

 

Blir spennende å se hvordan dette blir.

SWG er et fantastisk stykke spill. Synd at Smedley og SOE ødela spillet med unødvendige oppdateringer. Selv om jeg spilte til siste stund, så er jeg fortsatt lei meg at de la det ned.

Men til info kommer det snart et spill, hvor mye av SWG blir kombinert med Ultima Online. Det er The Repopulation. Et spill verdt å sjekke ut. De har fantastiske ideer på hva spillere vil ha, samtidig som at de hele veien er veldig åpne med dialog. Akkurat helt motsatt av SOE var under SWG.

 

 Fulgte en del med på The Repopulation i started, men datt av lasset etterhvert :p Får vel ta en titt igjen.

 

Spilte SWG fram til et par måneder etter combat upgraden de kom med. Alle jeg spilte med stakk, servere daua og jeg tuslet også. 

 

 

Har dere fulgt med på The Repopulation? Det har vært utrolig my kontrovers rundt spillet, og det siste er at alle rettighetene ble solgt til et nytt selskap. https://www.therepopulation.com/index.php/news/299-above-and-beyond-technologies-sells-the-repopulation-to-idea-fabrik

 

Jeg tror ikke spillet vil se dagens lys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...