Gå til innhold

Alt tyder på at The Last of Us får nytt liv på PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kan vel kun være aktuelt hvis man har hoppet rett på ps4 og ikke har en ps3 fra før, tatt i betraktning at spillet var mer enn pent nok og presset maskinvaren til det ytterste. På en måte var - i min mening - også det grafiske, litt kornete/"gritty" utseendet (ps3-signatur) noe som kledde spillet godt. En oppgradering kan kanskje vise seg å bli litt for "glætt" for den dystre settingen?

Lenke til kommentar

Er offisielt nå.

 

Jeg pleier ikke å spille spill på nytt igjen etter jeg er ferdig med dem. Tomb Raider og The Last of Us er unntakene.

 

Gleder meg til å se hvordan det blir på PS4. Det var jo veldig pent på PS3 så jeg har store forhåpninger på det visuelle. Har heller ikke spilt singleplayer DLC som er ute så det blir ekstra stas det her :)

 

Nå skal det bli moro å lese alle fjasete kommentarer ifra dem som vil at spillet skal selges til vesentlig lavere pris... :D

Lenke til kommentar

Er offisielt nå.

 

Jeg pleier ikke å spille spill på nytt igjen etter jeg er ferdig med dem. Tomb Raider og The Last of Us er unntakene.

 

Gleder meg til å se hvordan det blir på PS4. Det var jo veldig pent på PS3 så jeg har store forhåpninger på det visuelle. Har heller ikke spilt singleplayer DLC som er ute så det blir ekstra stas det her :)

 

Nå skal det bli moro å lese alle fjasete kommentarer ifra dem som vil at spillet skal selges til vesentlig lavere pris... :D

 

Kjøper glatt spillet til 60$, gleder meg som en unge til dette kommer til ps4

Lenke til kommentar

Sammenligner du virkelig film med spill?

 

Det er to helt forskjellige medier, hvor det første og mest opplagte poenget er at film er en passiv underholdningsopplevelse, mens spill ikke er det.

 

Jeg er sikker på at om vi hadde lyst til å se en film, hadde vi gjort det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...