Gå til innhold

Adobe tar 1000 kroner for bilderedigeringsapp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil dette si at jeg f.eks. på reise kan legge bildene inn i LR på ipaden, organisere, slette og gjøre små redigeringen, for så å synkronisere justeringer, keywords, osv, til maskinen via smart previews i clouden og dermed ha lettet meg for en helvetes organiseringsjobb når jeg kommer hjem med minnekort så fulle at det kan ta motet fra hvem som helst?

 

Edit: Svaret på spørsmålet mitt er åpenbart ja. I følge Terry White. Jeg har ikke fulgt med så mye i det siste og har derfor ikke fått med meg at denne ville komme, men dette er jo bare fantastisk! :)

 

 

Endret av Keyzer28
Lenke til kommentar

Vil dette si at jeg f.eks. på reise kan legge bildene inn i LR på ipaden, organisere, slette og gjøre små redigeringen, for så å synkronisere justeringer, keywords, osv, til maskinen via smart previews i clouden og dermed ha lettet meg for en helvetes organiseringsjobb når jeg kommer hjem med minnekort så fulle at det kan ta motet fra hvem som helst?

 

Edit: Svaret på spørsmålet mitt er åpenbart ja. I følge Terry White. Jeg har ikke fulgt med så mye i det siste og har derfor ikke fått med meg at denne ville komme, men dette er jo bare fantastisk! :)

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=XkYzCuhSoNA

 

Photosmith er et godt alternativ om en ikke ønsker å bruke så mye penger. For meg som hobbyfotograf ser jeg ikke grunn til å bli med i abonnementsordningen til Adobe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Føler den tittelen der er noooooe på kanten.

Hva er på kanten? At den informerer hva artikkelen dreier seg om?

 

Det stod noe som "Adobe har lansert app til 1000 kr" før de endret tittel.

 

@AvidGamer

 

Tittelen på denne diskusjonstråden var den originale tittelen på artikkelen!!!

Lenke til kommentar

 

 

 

Føler den tittelen der er noooooe på kanten.

Hva er på kanten? At den informerer hva artikkelen dreier seg om?

 

Det stod noe som "Adobe har lansert app til 1000 kr" før de endret tittel.

 

@AvidGamer

 

Tittelen på denne diskusjonstråden var den originale tittelen på artikkelen!!!

 

OMG herregud!!!! Er du klar over det går ann å svare på diskusjonen via artikkelen og ikke diskujonen!!!??? På den måten ser du jo ikke emne titlen!!!!!!

 

Ta deg en bolle.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

OMG herregud!!!! Er du klar over det går ann å svare på diskusjonen via artikkelen og ikke diskujonen!!!??? På den måten ser du jo ikke emne titlen!!!!!!

 

 

Ta deg en bolle.

 

Gratulerer, du har nettopp vunnet kombinert-NM "utropstegn og teithet".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Føler den tittelen der er noooooe på kanten.

Hva er på kanten? At den informerer hva artikkelen dreier seg om?

 

Det stod noe som "Adobe har lansert app til 1000 kr" før de endret tittel.

 

@AvidGamer

 

Tittelen på denne diskusjonstråden var den originale tittelen på artikkelen!!!

 

OMG herregud!!!! Er du klar over det går ann å svare på diskusjonen via artikkelen og ikke diskujonen!!!??? På den måten ser du jo ikke emne titlen!!!!!!

 

Ta deg en bolle.

 

Det gjør jeg gjerne, har stor sans for boller jeg :tease:

Lenke til kommentar

 

OMG herregud!!!! Er du klar over det går ann å svare på diskusjonen via artikkelen og ikke diskujonen!!!??? På den måten ser du jo ikke emne titlen!!!!!!

 

 

Ta deg en bolle.

 

Gratulerer, du har nettopp vunnet kombinert-NM "utropstegn og teithet".

 

 

Pointet var å overdrive at polljen følte behovet å måtte bruke 3 stk utropstegn. Var vist nok litt for "highbrow" for deg det der.

Lenke til kommentar

Alle som allerede har kjøpt LR og har den på PC-en burde slippe en slik påtvunget betalingsordning. Hvorfor ikke tilby appen til en fornuftig pris og bruke samme registreringskode som for programmet man allerede har kjøpt?

Tja, tror at de vil tjene inn mest mulig i startfasen og det har jeg forståelse for, en bedrift må jo tjene penger på sine produkter. Vil nok komme noen tilbud utover sånn som med CC-cloud når det største kjøpshysteriet har lagt seg.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...