Gå til innhold

Anmeldelse: Age of Wonders III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som ting bygges uforskammet raskt i det ene bildet der. Heldigvis skal de visst redusere det litt i neste patch da.

Håper de også gjør det litt mindre lett å krysse fjell. (Skjønner meg ikke på folka som klager ovar at dvergene blir OP om fjell blir ukryssbare for de fleste, det var jo slik det var i de andre spillene og der klarte de unngå dverge-overlegenhet...)

Synes det virker som det blir lite rase-variasjon, ja. De har vel konsentrert seg mer om klasse-opplegget sitt.

 

 

Jeg kjøper det når jeg slipper spille som "gjest" bare fordi jeg ikke vil ha Triumph konto. :p

(På GOG vel og merke, på steam trenger du vel Triumph konto for DLC også?)

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Når patchen kommer som fikser noe performance issues så skal spillet få en klar 9/10 av meg.
Håper også det blir litt vanskeligere å bygge flere byer. Selv om jeg velger maps med få byer så tar det ikke lange tiden før kartet er bortimot fullt.
Kanskje jeg må prøve å spille med mindre resurs plasser også.

 

Bygging av soldater og oppgraderinger kunne også tatt litt lengre tid. Tier 1 og 2 soldater er som regel unnagjort på 1 turn. Byggningene/oppgraderingene synest jeg kunne vært mer kostbar og tidkrevende.
Kanskje priser og tid på ting og tang også burde vært mulig å skifte på.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

De skal fikse oppløsning problemet med spillet også i patchen. Da blir det spilling i 2560x1440.

 

Enig med deg, og håper de gjør ting mer kostbart og tidkrevende. Spesielt skill research, det tar for lite tid og midt i spillet så er det ikke mer å forske på :/

Lenke til kommentar

"Hvis du på ett eller annet tidspunkt i livet ditt har mistet flere titalls timer til Age of Wonders eller oppfølgeren..." Like morsomt hver gang jeg leser spillanmeldelser hvor det trekkes fram at det går an å spille spillet i flere timer. Whatthef.. titalls timer er det jeg bruker på å sette meg til rette i stolen. Et absolutt minimum for at jeg skal anse et TBS for å være noe så nær vellykket er at jeg har klokka inn minst 500. Kvalitet er 1000+. Amatører! :-)

 

Og forresten beta-patch ligger på Steam som fikser høyoppløste skjermer.

Lenke til kommentar

"Hvis du på ett eller annet tidspunkt i livet ditt har mistet flere titalls timer til Age of Wonders eller oppfølgeren..." Like morsomt hver gang jeg leser spillanmeldelser hvor det trekkes fram at det går an å spille spillet i flere timer. Whatthef.. titalls timer er det jeg bruker på å sette meg til rette i stolen. Et absolutt minimum for at jeg skal anse et TBS for å være noe så nær vellykket er at jeg har klokka inn minst 500. Kvalitet er 1000+. Amatører! :-)

 

Og forresten beta-patch ligger på Steam som fikser høyoppløste skjermer.

Jup, hadde noen totalet episke kampanjer I AOW2, da snakker vi om ting som tok flere dager. Favoritten tok vel over en uke.Var da Ganske morsomt å se at sør for Mordor var det en haug av raserte byer, Hadde jeg gjenopbygd dem kunne jeg ha vunnet på halve tiden

Lenke til kommentar

Flott og vakert men dessvere mangler dybde og spesielt på hvor kjedlige raceen har blitt

Om du god eller ond har egentlig veldig lite og seie mer ein noen få unit som er generelt dårlig som er fise fin om du er god eller ond men dei er dårlige så ingen grunn og bruke dem? eller hvor mye du må betale noen for dei skal god ta fred.

fleste unit er blitt så kjedlige i mine øyner og klasse sysetmet trenger ein del job med siden dreadnaught dominerer for kraftig pågrunn av hvor mye produksjon dei kan få med 5 byer kan poppe ut tankser som er kun spesialister har sjanse og slå dei ellers bare går du over alt

 

etter min mening har dei fjernet alt som var gøy med AoW og bare heve inn klassesystem som mer eller mindre er eneste grunnen spillet holder seg i livet, forhåpligvis blir den første store patchen fikse mye

Endret av BonBattery
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg synes spillet ble ekstremt ensformig, det handler bare om å spamme byer, du kan bygge alt i alle byer for det koster ikke penger å ha bygninger... Spillet ser fantastisk ut, men det hjelper ikke når man gjør det samme hele tiden... Er også for ltie forskjellige ressurser, gull og krystaller.. hmm.. Som sagt bygg byer og du vinner. Bare å spamme ut soldater. Ble veldig skuffet over spillet, da jeg hadde store forventninger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...