Gå til innhold

I år blir det solgt flere nettbrett enn PC-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Jeg har altid lurt på om det er med eller uten de som bygger selv eller kjøper fra komplett, for av de jeg vet om hva de har gjort har halvparten 40% bygd selv, 30% kjøpt fra komplett og 30% kjøpt eks HP eller DEL pc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Laptopen min kræsja, så jeg bytta ut den med nettbrett nå.

Til bruksområdet (film og nettaviser) så greier det seg med brett.

Har stasjonær til spilling, hadde jeg ikke spilt så hadde jeg nok greid meg med ett nettbrett, så skjønner godt at folk heller velger det :)

Lenke til kommentar

Jeg har altid lurt på om det er med eller uten de som bygger selv eller kjøper fra komplett, for av de jeg vet om hva de har gjort har halvparten 40% bygd selv, 30% kjøpt fra komplett og 30% kjøpt eks HP eller DEL pc.

 

Tja, det er ikke godt å si men jeg kan si så mye som at de tallene der kan du bare glemme. Om vi sier at 80% er stasjonære direkte fra produsenter, 15% stasjonære ferdigbygd fra diverse utsalgssteder (som Komplett.no) og 5% er selvbygde så er vi nok langt nærmere realiteten for stasjonære maskiner enn det du skisserer der. Det er en fryktelig liten del av markedet som bestiller komponenter og setter sammen maskinene sine selv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...