Gå til innhold

Her er den nye Xbox-sjefen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smart valg. Phil Spencer er uten tvil den beste mannen for jobben. Han er spillfokusert, og han er dessuten flink til å kommunisere med fanbasen via twitter.

Jeg liker den nye retningen til Xbox-divisjonen, men samtidig er jeg også spent på om den vil ha ekte konsekvenser for designet av den neste Xboxen eller om MS har endret retning fordi de prøver å redde Xbox One.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette Aprilsnarr?

 

Nå er jeg ikke så godt kjent med toppfolkene i Xbox-avdelingen, men denne karen har jeg da sett ved E3 minst en gang. Fikk et inntrykk av at han er skrytete, arrogant og ikke minst flink å snakke uten substans.

Da har du fått et feil inntrykk av ham.

 

 

Smart valg. Phil Spencer er uten tvil den beste mannen for jobben. Han er spillfokusert, og han er dessuten flink til å kommunisere med fanbasen via twitter.

Kommunikasjon med fansen på Twitter er vel ikke det første man ser etter en når noen skal lede en diger avdeling som Xbox.

 

Selvfølgelig finnes det andre faktorer som har spilt inn. Som f. eks at han har 20 års erfaring i MS. At han har gode relasjoner til eksterne utviklingspartnere, tredjepartsutviklere og spillpressen. At Microsoft Studios' interne utviklere er i en langt mer spennende posisjon enn de har vært i på mange år. At Mattrick's visjon for Xbox One var en flopp.

 

...men fra mitt ståsted er det spesielt flott å se at de har valgt en mann som Phil Spencer som leder for avdelingen.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er dette Aprilsnarr?

 

Nå er jeg ikke så godt kjent med toppfolkene i Xbox-avdelingen, men denne karen har jeg da sett ved E3 minst en gang. Fikk et inntrykk av at han er skrytete, arrogant og ikke minst flink å snakke uten substans.

 

Han er det. Og nei, det er ikke Aprilsnarr.

Lenke til kommentar

 

 

 

Bare han ikke tar bort Games with Gold så er jeg fornøyd!

Er du virkelig fornøyd med denne tjenesten på Xbox?

Den passer meg perfekt! Hva er galt med den, mener du? Har hatt gold i seks år tidligere uten å få en dritt, så to gratis spill i måneden er helt knall :)

Med det perspektivet skjønner eg godt at du er fornøgd. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er dette Aprilsnarr?

 

Nå er jeg ikke så godt kjent med toppfolkene i Xbox-avdelingen, men denne karen har jeg da sett ved E3 minst en gang. Fikk et inntrykk av at han er skrytete, arrogant og ikke minst flink å snakke uten substans.

 

Han er det. Og nei, det er ikke Aprilsnarr.

 

Ikke akkurat typen jeg vil anse som den rette mannen for en etterhvert nokså plaget Xbox-avdeling. Det de trenger er en leder som kan utvise høflighet, ydmykhet og unngå tomme lovnader. Inntrykket jeg fikk av fyren er at han er oppfostret i markedsføringsavdelingen og er av typen som ønsker å spy ut nytt Halo og Gears til Xbox falmer stille bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...