Gå til innhold

Anmeldelse: Hatsune Miku: Project Diva f


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare si, jeg kjøpte spillet til PS Vita da jeg var i Japan, og har ikke blitt så hektet på et spill på lang tid! Presterte å miste spillet rundt juletider, og har levd i abstinenser siden - tro min lettelse da jeg oppdaget at spillet skulle slippes på PSN i Europa!

 

Dette spillet har utfordringer for de fleste, og har gitt meg utallige timer med moro og frustrasjon! Et utrolig underholdende spill som kan spilles i alt fra fem minutter til flere timer. Project Diva F er et spill alle burde prøve!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare si, jeg kjøpte spillet til PS Vita da jeg var i Japan, og har ikke blitt så hektet på et spill på lang tid! Presterte å miste spillet rundt juletider, og har levd i abstinenser siden - tro min lettelse da jeg oppdaget at spillet skulle slippes på PSN i Europa!

 

Dette spillet har utfordringer for de fleste, og har gitt meg utallige timer med moro og frustrasjon! Et utrolig underholdende spill som kan spilles i alt fra fem minutter til flere timer. Project Diva F er et spill alle burde prøve!

 

Godt sagt. :)

Lenke til kommentar

Det spillet jeg har spilt mest etter å ha importert det i fjor. Har spilt det mer enn alle spill til sammen og det inkluderer MH4, Pokemon, FFX, The Last of Us, FE:A og Animal Crossing. Har perfekt vanskelighetsgrad uten input lag som for PS3 versjonen. Oppfølgeren F2nd er ikke like god med tanke på variasjon, er enda vanskeligere og mer fokus på å lure øynene dine, men fortsatt veldig artig. Med tanke på det virtuelle rommet der du kan bli ''venn'' med sangerne, er de ikke nødvendig annet enn for trofeer så den funksjonen er lett å overse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...