Gå til innhold

Denne appen lar deg filme i superoppløsning på iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vell ikke så veldig mystisk at det gjør noe. Så lenge bildebrikken har et gitt antall fysiske bildepunkter så kan man strengt tatt ta bilder eller video som inkluderer bruken av alle disse. De fleste telefoner har i teorien denne muligheten da oppløsningen for video uten unntak (så vidt meg bekjent) er lavere enn oppløsningen for bilder på nyere mobiler.

 

Grunnen til at dette ikke gjøres er vel strengt tatt relatert til ytelse. Skulle gjerne også sett en test av appen, spesielt der både motiv og telefon er i bevegelse.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne appen tidligere i dag. Ikke at jeg er noen særlig på filming med mobil men, det ser overraskende bra ut. Fint med AE/AL. Eneste at de kunne jo for pokker satt en oppløsning som er brukendes, som for eksempel 16:9. Og slowmo-funksjonen ser ikke ut til å rendre i slowmo heller (mulig det er rendret i slowmo og må hentes ut med iTunes eller http men, kan også hende det bare rett og slett er filmet med 120fps slik som iOS-kameraet gjør det og at en må redusere hastigheten selv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...