Gå til innhold

Disse mobilene kommer i butikkene i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg håper inderlig at Komplett får inn Sony Xperia Z2 i april, blir bittert å vente helt til mai. Ser at den estimerte, dog ubekreftede datoen fremdeles er 4.april, så jeg krysser fingrene for det vil ende opp med å stemme!

 

Samme her :)

Trist nyhet:

Komplett har nå endret den estimerte leveringdatoen til 6.mai. Ser ut som vi er nødt til å vente en stund ja...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg håper inderlig at Komplett får inn Sony Xperia Z2 i april, blir bittert å vente helt til mai. Ser at den estimerte, dog ubekreftede datoen fremdeles er 4.april, så jeg krysser fingrene for det vil ende opp med å stemme!

 

Samme her :)

Trist nyhet:

Komplett har nå endret den estimerte leveringdatoen til 6.mai. Ser ut som vi er nødt til å vente en stund ja...

Det går så bra, som sagt, vært å vente, har bestilt Tablet Z2, kan nøye meg med den i mens... :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-vpGeLVii

 

Jeg håper inderlig at Komplett får inn Sony Xperia Z2 i april, blir bittert å vente helt til mai. Ser at den estimerte, dog ubekreftede datoen fremdeles er 4.april, så jeg krysser fingrene for det vil ende opp med å stemme!

 

Samme her :)

Kommer i uke 18 hos oss i Telenor (med forbehold) Regner med at jeg får demo neste uke.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en HTC One M8 for å gi Android en ny sjanse nå på fredag :) Var i England en tur og kjøpte en "pay as you go" telefon, kostet meg en del mindre enn Norge med bare 4700 kroner til sammen med kontantkortet de sendte med meg.

 

Herlig telefon, anbefaler alle å prøve den ut før de kjøper seg en Z2 eller S5.. S5 er et stort plastikkhelvete uten like, og etter at statistikken tilsier at S4 var den smarttelefonen med flest feil i fjor, med Sony sine to Z og Z1 telefoner hakk i hel, så vil jeg si at å teste HTC er nok ingen dum ide for mange. Spesielt med tanke på at HTC One M7 fra i fjor var den mest driftsikre av dem alle med tanke på prosentvis andel av feil fra fabrikk etc. Knuste skjermer er jo en annen ting derimot, der vet jeg ikke hvordan det gikk med den.. men vil nok tippe at iPhone og Samsung leder med flest knust skjermer.

Lenke til kommentar

S5 er et stort plastikkhelvete uten like, og etter at statistikken tilsier at S4 var den smarttelefonen med flest feil i fjor, med Sony sine to Z og Z1 telefoner hakk i hel, så vil jeg si at å teste HTC er nok ingen dum ide for mange. Spesielt med tanke på at HTC One M7 fra i fjor var den mest driftsikre av dem alle med tanke på prosentvis andel av feil fra fabrikk etc. Knuste skjermer er jo en annen ting derimot, der vet jeg ikke hvordan det gikk med den.. men vil nok tippe at iPhone og Samsung leder med flest knust skjermer.

 

Heller plastikkhelvette enn kamerahelvette.

 

Plasten i Galaxy S4 og S5 har sine fordeler med at dem tåler mere knall og fall og beskytter telefonene bedre. Godt eksempel på hvor rubust Polycarbonate i Samsung sine Galaxy mobiler er kan du jo se her.

 

 

Og husk på at Galaxy Note 3 er 50% tyngere enn iPhone 5S her. Så det er ganske tydelig på hva som er ut av god kvalitet. Ikke nok med det, men det er faktisk en sannhet at det er dyrere å produsere Polycarbonate over hva det koster å produsere alluminium.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Kjøpte meg en HTC One M8 for å gi Android en ny sjanse nå på fredag :) Var i England en tur og kjøpte en "pay as you go" telefon, kostet meg en del mindre enn Norge med bare 4700 kroner til sammen med kontantkortet de sendte med meg.

 

Herlig telefon, anbefaler alle å prøve den ut før de kjøper seg en Z2 eller S5.. S5 er et stort plastikkhelvete uten like, og etter at statistikken tilsier at S4 var den smarttelefonen med flest feil i fjor, med Sony sine to Z og Z1 telefoner hakk i hel, så vil jeg si at å teste HTC er nok ingen dum ide for mange. Spesielt med tanke på at HTC One M7 fra i fjor var den mest driftsikre av dem alle med tanke på prosentvis andel av feil fra fabrikk etc. Knuste skjermer er jo en annen ting derimot, der vet jeg ikke hvordan det gikk med den.. men vil nok tippe at iPhone og Samsung leder med flest knust skjermer.

Tull og tøys. Det er en stor klagetråd på XDA angående fabrikkfeil (for det meste utvendige) på HTC One, mange gadd ikke å sende sin inn. Selv måtte jeg gjennom 2 HTC One, begge med hakk/riper i metallet og den ene hadde elendig lyd under samtale. Det var ikke før den tredje at jeg fikk en brukbar en. Dette har jeg aldri opplevd med noen annen telefon. Flott telefon vel og merke, hadde sannsynligvis beholdt den i et par år fremover hadde jeg ikke fått Z1 uten tilleggskostnader. Eneste jeg har å utsette på M7 er kameraet. Det gir svært gode innendørsbilder, har også tatt et par relativt gode utendørsbilder, men skulle ønske det var mer høyoppløst. Et hopp opp til 6 megapiksler hadde holdt.

 

Har absolutt ingen problemer med Z1, selv om det blir litt vel subjektivt. Skulle gjerne ha sett denne statistikken du nevner. Det kan være store avvik i slik statistikk da enkelte produsenter kan la være å oppgi de riktige tallene.

 

Synes forresten at M7 ser bedre ut enn M8.

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar

Kjøpte meg en HTC One M8 for å gi Android en ny sjanse nå på fredag :) Var i England en tur og kjøpte en "pay as you go" telefon, kostet meg en del mindre enn Norge med bare 4700 kroner til sammen med kontantkortet de sendte med meg.

 

Herlig telefon, anbefaler alle å prøve den ut før de kjøper seg en Z2 eller S5.. S5 er et stort plastikkhelvete uten like, og etter at statistikken tilsier at S4 var den smarttelefonen med flest feil i fjor, med Sony sine to Z og Z1 telefoner hakk i hel, så vil jeg si at å teste HTC er nok ingen dum ide for mange. Spesielt med tanke på at HTC One M7 fra i fjor var den mest driftsikre av dem alle med tanke på prosentvis andel av feil fra fabrikk etc. Knuste skjermer er jo en annen ting derimot, der vet jeg ikke hvordan det gikk med den.. men vil nok tippe at iPhone og Samsung leder med flest knust skjermer.

Det at samsung og apple kanskje leder med flest knuste skjermer, har vel kanskje en sammenheng med at de selger flest antall tellefoner vil jeg ihvertfall tro.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...