Gå til innhold

Galactic Civilizations III klart for «early access»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*sukk*

Stardock, dette er ganske latterlig. Jeg likte Galactic Civilizations II veldig godt, og har tro på at tre'ern kan by på lignende moro. Men er dette virkelig den beste måten å få ut spillet på og skape blest? Her innrømmes det jo at versjonen som er ute på early access "ikke er spesielt moro" og selfølgelig "mangler mye innhold". Greit nok, det er jo early access som er på moten akkurat nå. ALLE skal jo gjøre det, de sparer sikkert mye inn på testere. Vel, jeg regner med at det i alle fall er billige.....

 

Wut?

 

Tuller dere med meg? Det er dyrere?! Ca. 769 kr(!) For et uferdig, (angivelig) ikke-moro spill som fortsatt er i TIDLIG alphafase. Som det ikke en gang er noen garanti for blir sluppet. Åja, man får lifetime subscription! På en rekke DLC som de antagelig ikke en gang er begynt arbeide på. Og ekslusive forumrettigheter!! Ojojoj! Jaja, det er det vel verdt....

 

Hva skjedde med tiden hvor folk som testet alpha og beta-versjoner av spill faktisk fikk betalt for det? Eller for den del - fikk ta del uten å måtte betale seg inn? Lavmål altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel klassisk økonomisk teori dette.

 

Høy etterspørsel, lavt tilbud = høy pris.

 

Hadde ingen vært spes interessert i å delta i alpha'er hadde prisen vært lavere. Av en eller annen grunn går det prestisje i å delta i en alfa, ergo har det merverdi ift normalpris.

Lenke til kommentar

Sukk, Stardock sccount her også? Eneste grunn til at de ikke har fått solgt meg Fallen Enchantress ennå...

 

Jeg vil påstå det er verd å opprette en konto for Fallen Enchantress: Legendary Heroes. Jeg var litt skeptisk i starten (har jo fått med meg spillets historie), men ble totalt fengslet. Det er faktisk et knallspill.
Lenke til kommentar

Var voldsomt til sutring her da. GalCiv II hadde også versjoner som var tilgjengelig veldig tidlig for feedback. Det er ingen som tvinger deg til å kjøpe spillet på nåværende tidspunkt. Det koster ekstra, men all DLC er inkludert og man får tilgang til founder seksjonen. Hvis tilleggspakkene til GalCiv II er en indikasjon på fremtidig innhold så er det jo vel verdt pengene.

Lenke til kommentar

Sukk, Stardock sccount her også? Eneste grunn til at de ikke har fått solgt meg Fallen Enchantress ennå...

Jeg vil påstå det er verd å opprette en konto for Fallen Enchantress: Legendary Heroes. Jeg var litt skeptisk i starten (har jo fått med meg spillets historie), men ble totalt fengslet. Det er faktisk et knallspill.

 

 

Skal vurdere det neste gang det er tilbud på steam. Skal mye til for å nærme seg MoM da. :p

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...