Gå til innhold

Panasonic lanserer en mulig "GoPro-killer"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4K-modusen synes jeg det er lite mening i, men FullHD 50 fps og HD 100 fps synes jeg er dritkult for actionvideo.

Litt for stiv pris for min del, men jeg liker formfaktoren mye bedre enn Gopro sin. To deler gjør at kameradelen kan være knøttliten og lett. Man trenger ikke så stort fokus på vekt på hovedenheten og kan dermed utstyre det med et langt større batteri enn med Gopro sin alt-i-ett, uten at det går noe særlig ut over bærbarhet. Gopro sin batteritid er jo latterlig som følge av deres alt-i-ett strategi.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

4K-modusen synes jeg det er lite mening i, men FullHD 50 fps og HD 100 fps synes jeg er dritkult for actionvideo.

 

Litt for stiv pris for min del, men jeg liker formfaktoren mye bedre enn Gopro sin. To deler gjør at kameradelen kan være knøttliten og lett. Man trenger ikke så stort fokus på vekt på hovedenheten og kan dermed utstyre det med et langt større batteri enn med Gopro sin alt-i-ett, uten at det går noe særlig ut over bærbarhet. Gopro sin batteritid er jo latterlig som følge av deres alt-i-ett strategi.

 

Jeg har samme opfatning som deg, en slik todelt løsning vil gi potensiale for mye bedre batterikapasitet og lagringskapasitet i tillegg til kameraspesifikasjonene. Slik som den ser ut nå er den nok for dyr i forhold til spesifikasjonene til at den kan måle seg med GoPro, men om et par generasjoner ser jeg for meg at dette kan bli et meget kapabelt produkt.

Lenke til kommentar

 

 

 

Fatter ikke hvorfor de legger ut demonstrasjonsvideo av et 4K kamera i 720p-kvalitet.

Da har du noe feil i browseren din - den er 2160p.

Brukar du flash eller html5 ? Eg får maks 720p med html5

Stemmer. HTML5 betaen støtter maks 720p, men det er mye bedre en flash. :)

slipper også og hex'e flash for fullskjerm selv om jeg jobber med andre ting på de andre skjermene. Det er også kommet noen GM script for å kjøre html5 for alle videoer. Hvis du kjører no-script må du legge til googlevideo.com.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...