Gå til innhold

Ny utsetjing for populært skytespel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urovekkende at vi endelig får noe som skiller seg ut fra cs/bf/cod formelen? Synes det er flott jeg.

Skiller seg ut? Titanfall er bokstavelig talt CoD med mechs. Ikke noe nytt, same old progressjonssystem, ingen nye gamemodes. Spillet kunne blitt bra med litt innovasjon som nye gamemodes der de bruker AI/grunts mer, isteden safer de med "CoD with mechs" og satser på å selge spillet og alle dens DLCs til CoD-unger.

Lenke til kommentar

 

 

Urovekkende at vi endelig får noe som skiller seg ut fra cs/bf/cod formelen? Synes det er flott jeg.

Skiller seg ut? Titanfall er bokstavelig talt CoD med mechs. Ikke noe nytt, same old progressjonssystem, ingen nye gamemodes. Spillet kunne blitt bra med litt innovasjon som nye gamemodes der de bruker AI/grunts mer, isteden safer de med "CoD with mechs" og satser på å selge spillet og alle dens DLCs til CoD-unger.

Kan du løpe på vegger i COD? Dobbelthoppe? Nei, trodde ikke det. Si hva du vil om spillet, men nyvinningene ligger etter manges mening ikke i selve titanene, men i spillernes mobilitet til fots. Hvis du først skal være så bombastisk bør du i alle fall få med den viktigste delen av Titanfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt enig. Har spilt det ganske mye siden det kom ut. Å kalle det for COD med mechs blir for meg helt feil selv om det er visse likheter.

Måten man beveger seg rundt mapet er ikke litt nært COD en gang. Og balanseringen mellom titans og pilots er veldig godt utført.

Så spørs det jo hvor lenge de klarer å holde oppe interessen. Håper det kommer litt flere våpen og gamemodes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...