Gå til innhold

Microsoft utfordrer Apple på hjemmebane


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis apple gjør det de har gjort før kommer de ikke til å stillate office på ipad

Hva har de gjort før? De tillater MS Office på iPhone ... og Mac ... så hvorfor ikke på iPad?

Venter på opplysende svar ... du vet tydeligvis mye ingen andre vet.

Endret av SeaLion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Versjonen til iPhone er jo komplett ubrukelig.. Har selv Office 365, logger meg inn og alt ser vel og bra ut men så fort jeg forsøker å åpne ting via Microsoft One Drive så ber den meg ALLTID om å logge inn på nytt og mener at jeg er ikke godkjent for å åpne innholdet på min egen One Drive, som er samme konto som min Office 365 lisens? Virkelig Microsoft? Excel som er i denne Office for iPhone er jo også mye dårligere til å vise celleinformasjon enn den som er innebygget i iOS...

 

Håper virkelig at Office for iPad viser seg å være en litt mer gjennomført og solid applikasjonspakke enn det vi ser til iPhone og forhåpentligvis kan vi forvente en oppdatering av den til iPhone mens vi først er i gang.

 

 

EDIT:

 

Er det bare jeg som får en inntrykk av at Office til iPhone er mer ment som en slags fremviser enn noe annet? Virker jo egentlig bare som en glorifisert webfremviser brandet som Microsoft Office, akkurat som Office til Windows Phone som heller ikke på noen måte kan kalles noen fullverdige eller gode verktøy men mer som fremvisere.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

hvis apple gjør det de har gjort før kommer de ikke til å stillate office på ipad

Hva har de gjort før? De tillater MS Office på iPhone ... og Mac ... så hvorfor ikke på iPad?

Venter på opplysende svar ... du vet tydeligvis mye ingen andre vet.

Det var en app (Husker ikke hvilken) de fjernet fordi den konkurrerte med en av sine egene.

Lenke til kommentar

Det var en app (Husker ikke hvilken) de fjernet fordi den konkurrerte med en av sine egene.

 

Hehe, det skulle tatt seg ut. Da ville det ikke vært noen navigasjonsprogrammer, ingen notatprogrammer, ingen mail-programmer, ingen spill, ingen kamera-apps osv osv. Måtte fjernet de fleste :)
Lenke til kommentar

 

 

 

hvis apple gjør det de har gjort før kommer de ikke til å stillate office på ipad

Hva har de gjort før? De tillater MS Office på iPhone ... og Mac ... så hvorfor ikke på iPad?

Venter på opplysende svar ... du vet tydeligvis mye ingen andre vet.

Det var en app (Husker ikke hvilken) de fjernet fordi den konkurrerte med en av sine egene.

Nei, apple har selv sagt at de ønsker konkurranse på appene sine slik at de blir tvunget til å lage bedre. De oppfordrer andre å lage apper, det er dette apple virkelig tener penger på!

Lenke til kommentar

Synes 600 per år for privatpersoner var litt dyrt, ja. Særlig med tanke på at iWorks-pakken til Apple (og ganske mange andre "kontor"-pakker) er gratis.

 

Hvor mange privatpersoner har egentlig bruk for å sende Word-dokumenter fram og tilbake mellom flere brukere (sånn at de er kritisk avhengige av 100 % kompatibilitet med MS Office)?

 

Og hvor mange privatpersoner kan klare seg med gratis-kontorpakkene og 95 % kompatibilitet med MS Office?

 

Tror Microsoft priser seg bort fra privatmarkedet her.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...