Gå til innhold

Minecraft-utvikleren mer enn doblet inntektene i fjor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

((Finansielt har vi overhodet ikke noe som presser oss til å haste inn i nye prosjekter.))

Blizzard i et nøtteskall.

 

Ser ut som Minecraft 2 aldri kommer, visst de skal være så late.

Hadde håpet på en bedre versjon, takler ikke hvordan spillet fungerer lengre.

Lenke til kommentar

((Finansielt har vi overhodet ikke noe som presser oss til å haste inn i nye prosjekter.))

Blizzard i et nøtteskall.

 

Ser ut som Minecraft 2 aldri kommer, visst de skal være så late.

Hadde håpet på en bedre versjon, takler ikke hvordan spillet fungerer lengre.

 

Hvorfor ødelegge med en versjon 2 ? spillet er jo perfekt i dag, det blir som når Valve slapp cs:source det var en ny versjon greit, men det var helt tragisk i forhold til 1.6.

Lenke til kommentar

Har ingenting imot Minecraft sånn-som-det-så-ut-i-gamle-dager sti. Er jo fortsatt sånn det ser ut på 360 og PS3. På PS4 derimot og Xbox One burde HD texture pack fint være mulig. Selvom HD packs til nu har vært en moddet inn i Minecraft syns jeg dette burde bli en standard for å trekke inn flere folk.

 

Kan gjerne ha "low-definition textures som standard sett i minecraft i fremtiden bare at muligheten for å velge ett innebygd HD sett følger med. Er lei av å måtte oppgradere til ny Misa texture pack + vann og lys effekt mod for hver oppdatering.

 

Er en stor grunn til at jeg liker 7 Days to Die så godt. HD texture, vann pluss dynamisk lys er ferdig i spillet.

 

 

Anyway. uansett ka Minecraft mangler gleder jeg meg likevel til PS4 versjonen fordi da skal det også komme en PS Vita versjon samtidig. Har prøvd Minecraft på telefon med Touch, men har mye mer troen på Minecraft på PS Vita ettersom den har 2 analogstikker, pluss akkurat nokk knapper vil jeg tro. I tillegg til 2 touch skjermer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...