Gå til innhold

Nå er Googles strømmetjenester i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at jeg hoppet over til Play Music fra Spotify er at jeg kan caste direkte til Chromecast :D Herlig herlig!

Oh? Kan du? Det er jo sweet! Enda en grunn til å skaffe meg Chromecast snarest.

 

Btw, er dette noe de ruller ut til brukerne? Får testet Play Music gjennom nettleseren, men på telefonen er den fortsatt samme gamle greia.

 

EDIT: For de som ikke får Play Musikk på telefonen sin til å fungere med engang kan tømme data til appen (gjennom programstyring) eller av-installere alle oppdateringer.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Film greia er jo latterlig, 79 kr for en film mens med netflix så kan man se så mange filmer man vil for 79 kr i måneden, eneste fordelen er at flm fra google er vel tilgjengelig offline.

Nå må du tenke på at når det er kjøpe/leie tjeneste så vil det være mye nyere filmer enn det Netflix får i biblioteket sitt.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg hoppet over til Play Music fra Spotify er at jeg kan caste direkte til Chromecast :D Herlig herlig!

Du kan strømme fra Spotify og Winp også hvis du kobler en Blåtann-reciever til anlegget. Da får en mulighet til å strømme musikk fra hvilken som helst enhet.

 

edit: fordelen er at en kan laste opp musikksamlingen til skyen men det er ikke noe problem å kopiere lokal musikk til Spotify på mobil og nettbrett heller.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jøss. Der kom Spotify-knockouten jeg har ventet på, Eneste som mangler nå hadde vært å gjøre film-delen bedre. All-access på video slik som netflix, sammen med muligheten for å streame egne videoer (med chromecast- og smartTV-støtte og et bra og oversiktlig bibliotek noe lignende Plex) . Uten selvfølgelig å miste muligheten for leie av de nyeste filmene og seriene Google Play Film allerede har. Merker det kiler i magen bare ved tanken på et slikt produkt.

Lenke til kommentar

Deler i dag Spotify-abbonementet med kona. Helt ok at kun en av oss kan være online samtidig. Det blir sjelden konflikt.

 

På AllAccess må jeg legge inn min google-konto på hennes telefon for at begge skal få tilgang til samme konto (deaktiverer selvsagt alle andre tjenester som gmail osv). Er det egentlig noe problem at vi heller setter opp en helt ny konto som kun brukes til AllAccess? Føler det blir litt ryddigere, samt at vi kan koble til barna etter hvert som de blir eldre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...