Gå til innhold

Esport: Her avbryter «Naniwa» storturneringen i raseri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skjer dog i det de annonserer Naniwa. Publikum ville skreket uansett. Og som analytikerne sier etterpå, Polt gjør en helt standard scout nedenfor rampen sin.

 

Skal ikke si om det er mangelfull lydisolering i spillerboksene eller ikke (det har jo vært et problem ved enkelte tilfeller tidligere), men i dette tilfellet virker det for meg minst like sannsynlig at Polt handlet ut av vane, og ikke som en reaksjon på lydene fra publikum.

Lenke til kommentar

Nei, dette var ikke bra av Naniwa. Er kanskje på tide å gi seg hvis han skal holde på sånn?

 

Han brydde seg ikke om IEM i det hele tatt, og valgte å gjøre det på denne måten.

Han har ikke øvd på litt over en måned, han spillte LoL igår kveld på hotellet, og skrev rett ut på twitter at han ikke bryr seg, og egentlig ikke har lyst til å delta i turneringen. Da synes jeg han burde overlatt plassen sin til noen andre. Men det er jo hans plass, og han kan gjøre hva han vil med den, uansett hvor galt vi andre kan mene at det er.

Lenke til kommentar

Sc2-miljøet krymper og krymper, nå er det ca bare Koreanere igjen i eliten og det blir for kjedelig å se på, Nanis gråting og klaging var faktisk hovedattraksjonen for min del, resten var.. so-so.

 

"Nå er det bare Koreanere igjen i eliten". Tror du burde se på hvor mange utlendinger det var i de første GSL-ene. Ikke mange. Det har aldri vært mange utlendinger i toppen av SC-scenen.

 

Snute vant nylig SeatStory cup og er i RO16 i WCS EU er vel heller ikke et tegn på at scenen krymper? Marineking er tilbake som SC2-spiller etter en avsporing til LOL er også godt nytt.

Lenke til kommentar

Snute vant nylig SeatStory cup og er i RO16 i WCS EU er vel heller ikke et tegn på at scenen krymper? Marineking er tilbake som SC2-spiller etter en avsporing til LOL er også godt nytt.

 

Seathvem?

 

WCS er kjedelig og har vært kjedelig i flere måneder nå, og det at MKP stikker til LoL og kommer tilbake er ikke POSITIVT nei, det er negativt at han stakk og negativt at en person bytter fra spill til spill da han har mindre trening til ett av de, det at flere og flere velger andre spill er heller ikke positivt for SC, og i følge hva jeg vet så forlater flere og flere SC2 for Dota2 og LoL.

 

Blir som å si at det er positivt at Loda stikker til SC2 og kommer tilbake, det er ikke positivt at pro'sa bytter frem og tilbake, det viser at de ikke er like glade i spillet som før, og for å være helt ærlig er ikke det nåværende SC2 det samme som det Sc2 folk forelsket seg i, i hvertfall for min del.

Lenke til kommentar

 

 

 

Bra reklame for Peltor dette.

Nå skal det vel sies at et av kravene som settet til øreklokker er at man skal kunne holde en normal samtale på 1 meters avstand med disse på.

TIl hvilket sett av øreklokker er dette ett krav, og fra hvem?

 

AtW

Tror han mente at dette er et krav til øreklokker som brukes i turneringen.

Lenke til kommentar

TIl hvilket sett av øreklokker er dette ett krav, og fra hvem?

 

AtW

Samme øreklokkene som de brukte i denne kampen er og samme type øreklokker jeg bruker i arbeidssammenheng. For Norsk, og Amerikansk entreprenør av de jeg har jobbet for, så settes det krav til at man kan føre en normal samtale på en meters avstand og det er disse øreklokkene godkjente for.

Lenke til kommentar

Sc2-miljøet krymper og krymper, nå er det ca bare Koreanere igjen i eliten og det blir for kjedelig å se på, Nanis gråting og klaging var faktisk hovedattraksjonen for min del, resten var.. so-so.

 

dette er veldig synd. Personlig ser jeg ikke mye SC2 men vil gjerne at ESPORT-scenen skal vokse og SC2 er at av de spillene jeg har virkelig tro på at kunne gjort det bra. (minnes barcraft som var veldig populært en periode)
Lenke til kommentar

 

TIl hvilket sett av øreklokker er dette ett krav, og fra hvem?

 

AtW

Samme øreklokkene som de brukte i denne kampen er og samme type øreklokker jeg bruker i arbeidssammenheng. For Norsk, og Amerikansk entreprenør av de jeg har jobbet for, så settes det krav til at man kan føre en normal samtale på en meters avstand og det er disse øreklokkene godkjente for.

 

 

Hvilke konkrete øreklokker er det? Og hva slags dempingskurve er det de mener oppfyller kravet om en normal samtale på en meters avstand?

 

EDIT: det ser ut som standard Optime 3 høreklokker, en variant med ganske god demping, og som ikke på noen måte har nevneverdig dårligere demping i talefrekvensområdet. Om man ønsker å høre samtaler er den ett dårlig valg. Antakelig får man i praksis vanskelig tak i normale øreklokker som gjør en vesentlig dårligere jobb på den fronten.

 

AtW

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

 

Sc2-miljøet krymper og krymper, nå er det ca bare Koreanere igjen i eliten og det blir for kjedelig å se på, Nanis gråting og klaging var faktisk hovedattraksjonen for min del, resten var.. so-so.

 

dette er veldig synd. Personlig ser jeg ikke mye SC2 men vil gjerne at ESPORT-scenen skal vokse og SC2 er at av de spillene jeg har virkelig tro på at kunne gjort det bra. (minnes barcraft som var veldig populært en periode)

Don't mind the troll! ^^ Puro er god på å være negativ og å snakke ut av rævva si, så det er bare å glemme :) Ser du på esport for drama og ikke for bra gameplay så er du allerede på feil sted. Og selv om Sc2 ikke vokser på lik linje som dota og league, så er seertall på turneringer stabile og spillerbasen vokser faktisk. g t f o

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...