Gå til innhold

Synest du Minecraft blir for firkanta?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Planets³ er ikkje berre eit spel der du kan byggje ting, sjølv om dette sjølvsagt er ein stor del av kaka. I tillegg kan du reise på eventyr, ta på deg ulike oppdrag, og få hjelp av lokalbefolkninga på planetane du vitjar. Desse folka vil be deg om ulike tenester, og når du har bygd opp tillit vil dei bli jobbmeistrar."

 

Høres ut som Windborne, som omtales som "Legend of Zelda møter Minecraft". Det jeg digger der er at all slossing vil være 100% frivillig. Synd ikke flere gjør som dem. Jeg synes ikke kamp hører hjemme i byggespill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har sett det mange ganger, men forstår det ikke helt. Man putter et spill på Kickstarter og Greenlight samtidig. I følge Steam så er det slik at "Avstemmingen her brukes kun til å gi utvikleren data og reaksjoner, og den vil ikke virke opp mot å få spillet distribuert på Steam."

 

Er det ikke det kickstarter gjør også, bare at de har visjonene klare, spør etter en sum penger for å få gjennomført de. Blir den finansiert så har de muligheten til å få tilbakemeldinger av de som har finansiert den. Litt usikker her bare.

Lenke til kommentar

Jeg har sett det mange ganger, men forstår det ikke helt. Man putter et spill på Kickstarter og Greenlight samtidig. I følge Steam så er det slik at "Avstemmingen her brukes kun til å gi utvikleren data og reaksjoner, og den vil ikke virke opp mot å få spillet distribuert på Steam."

 

Er det ikke det kickstarter gjør også, bare at de har visjonene klare, spør etter en sum penger for å få gjennomført de. Blir den finansiert så har de muligheten til å få tilbakemeldinger av de som har finansiert den. Litt usikker her bare.

 

Green light er spill som er påpegynt og på en eller annen måte spillbare. Man kjøper seg en tidlig tilgang for å støtte produksjonen, for å potensielt ha innvirkning på utviklingen og andre goodies.

 

Kickstarter kan være alt fra en ide til hjelp til å ferdigstille eller lansere et påbegynt produkt. Man setter et mål, og sier at om vi får så og så mange penger, skjer det og det med produktet.

 

Om man er et stykke inn i prosessen, kan man altså lansere på begge steder på samme tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...