Gå til innhold

Så mye taper du på å spille «lovlig» på Oddsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere kunne jo gjerne sammenlignet mot bookmakere som har bedre tilbakebetalingsprosent. Feks Pinnaclesport som er veldig populære:

 

Pinnacle : 97.18%

 

Betway : 89.83%

NordicBet : 90.02%

Unibet : 90.26%

 

Alle 3 er blant de aller dårligste i markedet. Sammenligner man med dem som gir best odds per nå:

 

Barcelona til 1.70 @ William Hill mot 1.47

Uavgjort til 5.00 @ Marathon mot 4.50

City til 5.70 @ Tipico mot 5.25

 

Så begynner det bli mye penger i forskjell...

Lenke til kommentar

Dere kunne jo gjerne sammenlignet mot bookmakere som har bedre tilbakebetalingsprosent. Feks Pinnaclesport som er veldig populære:

 

Pinnacle : 97.18%

 

Betway : 89.83%

NordicBet : 90.02%

Unibet : 90.26%

 

Alle 3 er blant de aller dårligste i markedet. Sammenligner man med dem som gir best odds per nå:

 

Barcelona til 1.70 @ William Hill mot 1.47

Uavgjort til 5.00 @ Marathon mot 4.50

City til 5.70 @ Tipico mot 5.25

 

Så begynner det bli mye penger i forskjell...

 

Takk for tips! :-)

 

Jeg hadde ikke kjennskap til Pinnaclesport, men det er absolutt interessant. Valgte tre utenlandske spillselskaper som har profilert seg sterk i Norge de siste årene til denne artikkelen.

Lenke til kommentar

Spiller man om hundrelapper er avstanden mellom selskapene som peanuts. Jeg spiller via Norsk Tipping og gir dermed 5% av innsatsen til klubben i mitt hjerte. Pluss at overskuddet fra dette blir fordelt rundt om i landet på diverse nye idrett anlegg. Hvis ikke da det tullet om å arrangere OL i Oslo stikker av med pengene som burde gå til dette i fremtiden tar alt.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...