Gå til innhold

Konkurranse: Her er flere betanøkler til The Elder Scrolls Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var meget skeptisk til TESO før jeg beta-testet det.

I alt av videoer så ser ikke spillet spesielt appelerende ut, og ingenting virker originalt eller spesielt bra igrunn.

 

Men etter å ha beta-testet det et par helger, så kan jeg trygt si at det er en av de mer morsomme MMO's jeg har spilt på en stund. Og ikke minst et av de mer solide.

Spesielt med tanke på hvor mye de ligger i RPG-delen (som kanskje ikke er overraskende).

 

Bestilte Imperial Edition til meg selv, og digital Imperial Edition til madamen igår.

 

Fikk instant early access fra Spaceworld, og et par timer senere fikk jeg beta-invite.

 

Om det kommer til å slå ann i stor skala?

Nei, jeg tror egentlig ikke det.

Vil nok få en meget stor fan-base (og det har den jo allerede), men jeg er rimelig sikker på at Wildstar Online kommer til å ta de fleste av de som er lei av 'the one game you shalt not name' og hvordan det har blitt de siste årene.

 

Kommer nok til å kjøpe meg Wildstar Online, men betaen imponerte meg igrunn ikke.

Man får se i Juni hvordan det blir!

Lenke til kommentar

Enda et "Collect X of item Y = xp + gold" MMO, tror jeg avslår

 

Vel, er eit par slike quests, men ikkje i nærheten at WoW, her får man heller quests om å komme seg til en plass, der en må drepe diverse fiender for å komme seg fram, ikkje drep ulver og samle pels eller noko slikt.

 

Ser ingen grunn til å suttre over eit par quests av en slik type. Spillet har også god historie, noko som har med universet og alle andre spillene i serien å gjere.

 

Er sjølv veldig glad i serien, og liker å finne ut meir om "lore" i kvart nytt spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...