Gå til innhold

Denne dingsen har "alt"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, jeg ser for meg en lang rekke potensielle gode bruks områder for en slik dings, spesielt hvis den kan bli gjort mindre og beholde funksjonene.. Og enda mer hvis man kan lage regelsett for hvordan Pebblebee sender ut varsler. If.. then ... and --- alert..

Lenke til kommentar

Hm, jeg ser for meg en lang rekke potensielle gode bruks områder for en slik dings, spesielt hvis den kan bli gjort mindre og beholde funksjonene.. Og enda mer hvis man kan lage regelsett for hvordan Pebblebee sender ut varsler. If.. then ... and --- alert..

 

Er det IFTTT du sikter til? Nå vet jeg ikke om de faktisk kommer å implementere det, men jeg så på deres update at:

 

"We plan on adding IFTTT (ifttt.com) support to help with trigger/action management."

Lenke til kommentar

Jeg hadde håpet på en test, ikke et reklameinnlegg. Jeg var/er veldig innteresert i denne (og andre lignende prosjekter), men har lest varierende tilbakemeldinger. Hva med å prøve å få inn noen til en faktisk test?

 

Vi har vært i snakk med designerne om en test, men foreløpig gjør ikke teknofil tester av prinsipp. Dette er en nyhetsside, og søstersidene våre tar seg av tester. I fremtiden kan det imidlertid hende at vi vil starte med tester ? for eksempel av PebbleBee.

 

Mvh. Torstein Norum Bugge,

frilansjournalist for teknofil.no

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...