Gå til innhold

Guide: Disse 10 ting bør du ha med deg i fotoveska


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler det er en glidende overgang her mellom essensielle og nyttige/spenstige dingser, og den vil nok variere fra person til person.

Selv savner jeg fjernkontroll og polariseringsfilter fra listen, og ville heller tatt med meg et ekstra kompaktkamera enn et videolys.

Lenke til kommentar

Holder vel lenge med ei pussefille, ekstra minnekort og batteri for min del. Kamerareima har jeg permanent kobla fra kameraet. Det blir for mye dill som henger på kameraet.

 

Har fire store kasser med mye dill liggende, blant annet en blåsedings, haugvis av blitsmodifiserings-greier, gråkort, reflektorer, stativer og monopoder av ulikt kaliber.

 

Noe som jeg savner i lista er visitkort. Det kan man aldri ha for mange av i sekken eller kamerabagen :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Dere har glemt å nevne en liten skinnbit, eventuelt skinnreim (skolisse av skinn f.eks.)

De er glimrende til å få grep på filtere som sitter fast. Og det kinkige med slike er at jo mer du presser, desto bedre sitter de. Så med en liten bit skinn (så du får lagt det på begge sider) da får du grepet du trenger uten å presse..

--

eller ser jeg at jeg bare har to av tingene deres, ekstra batteri/minnekort og blåsebelg. jeg har enda en liten børste da, sammen med blåsebelgen. Og rensevæske selvfølgelig. Mikrofiberklut og linsepapir..

Endret av Per Yngve Balto
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...