Gå til innhold

Slik fungerer en av Europas beste kinosaler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Se alt som skjuler seg i veggene til Colosseum Kino"

 

Står ingenting om detta i artikeln?

 

Kommer ikke filmen opp hos deg? Den inneholder så godt som alt.

 

Lerretet er vel ikke 24 meter høyt? Det er vel 24 meter bredt?

Har vært der selv, og så høyt virker det i hverfall ikke.

 

Helt korrekt, 24 meter er bredden :-)

Lenke til kommentar

Jaha!!! Forside artikkel som ikke forteller at dette er en "Betal oss for å lese" sak. Glitrende. Kan dere ikke heller bare stenge av hardware.no for de som ikke vil betale. Først la dere opp til at man kunne slippe reklame ved å betale, noe som aldri ble noe av fordi dere i stedet tvinger betaling for å lese artikkelen i sin helhet. Nå tar dere altså steget enda lenger.... Begynner å få en følelse av at noen høyere opp i eier strukturen til Hardware.no begynner å true dere til å få inn mer penger. Det er helt greit, dere skal ha salt til maten dere og, men ingen liker "sleipe triks".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaha!!! Forside artikkel som ikke forteller at dette er en "Betal oss for å lese" sak. Glitrende. Kan dere ikke heller bare stenge av hardware.no for de som ikke vil betale. Først la dere opp til at man kunne slippe reklame ved å betale, noe som aldri ble noe av fordi dere i stedet tvinger betaling for å lese artikkelen i sin helhet. Nå tar dere altså steget enda lenger.... Begynner å få en følelse av at noen høyere opp i eier strukturen til Hardware.no begynner å true dere til å få inn mer penger. Det er helt greit, dere skal ha salt til maten dere og, men ingen liker "sleipe triks".

 

Vi snakker 35,- pr måned.

 

Betaler glatt denne summen foran 79,- for et magasin i måneden. Fin video! :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette har da ingenting med pris å gjøre. Det handler om teknikker for å få inn penger. Spiller ingen rolle om det er snakk om 50 øre eller 50 tusen kroner. HW var i utgangspunktet fullstendig gratis for alle og dermed finansiert på reklame inntekter. De begynner å stramme inn og bruker nå også metoder som i hvert fall jeg ser på som sleipt triks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jævlig smart å skrive til slutt at man faktisk må betale for å få lese artikkelen!

Er vel kanskje på tide å finne seg et annet nettsted, de aller fleste av oss kan engelsk vet dere!

 

 

... Takk for at dere tok fra meg den ene Ekstra saken i mnd, trudde eg kunne få velge selv...

 

 

Enig, denne artikkelen burde vært merket Ekstra på forsiden!

 

Hei,

 

Denne saken er ikke en Ekstra-artikkel. Videofilmen, som utgjør denne artikkelen, ligger ikke på Hardware Ekstra - men hovedartikkelen gjør det.

Lenke til kommentar

Herregud. Se nå ihvertfall på hele artikkelen (som inkluderer en video) før men begynner å whine da.

Er vel ingen grunn til å svare på denne måten vel? For meg var det en teknisk sak som forhindret artikkelen og jeg trodde derfor at videoen lå på URL som lå under. Lite konstruktivt av deg å legge inn sånne innlegg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var en veldig kort og innholdsfattig artikkel må jeg si.

 

Forresten har jeg vært i colosseum kino en gang i mitt liv (er ikke i fra Oslo). Det var når de viste:

 

http://www.imdb.com/title/tt0062622/

 

Det var på midten av 80-tallet. Eller siden det var på midten av 80-tallet, så ble jeg nå litt i tvil. Fordi denne filmen var jo laget da:

 

http://www.imdb.com/title/tt0086837/

 

Uansett kanskje ikke så sykt viktig. Filmen startet med de apene som sloss nær monolitten husker jeg ihvertfall. Kanskje begge filmene har den scenen? Jeg husker den var fullt av langdrygt psykedelisk filmfyll mot slutten av filmen. En av personene spiste også et måtid i et herskapelig indre av et hus ganske langt uti filmen.

 

Denne filmen har blitt vist utallige ganger på TV i repriser.

Endret av G
Lenke til kommentar

Er jeg den eneste som syntes Colosseum er noe oppskrytt disse dager? Blir jo flagget veldig av Oslo Kino ettersom den er perfekt for premierer ettersom storsalen kan ta såpass mange mennesker osv..

 

Men helt siden Ringen Kino kom på beina så har jeg knapt vært på Colosseum og ser egentlig ingenting som er bedre med Colosseum kontra Ringen? Mer behagelige seter er det også, samt langt enklere å få premierebilletter ettersom de legges ut og frontes til Colosseum i flere uker før billettene til Ringen legges ut i det skjulte.

 

Greit nok så har de noen imponerende høyttalere, men salen er såpass stor og selve kuppelen byr vel ikke akkurat på perfekt akustikk så jeg vet ikke helt.. Eneste jeg ser på Colosseum disse dager er filmer hvor jeg blir tvunget til å se på 3D for hodet og øynene reagerer av en eller annen grunn mindre på Colosseum Sal 1 kontra salene på Ringen Kino.

Lenke til kommentar

 

Herregud. Se nå ihvertfall på hele artikkelen (som inkluderer en video) før men begynner å whine da.

Er vel ingen grunn til å svare på denne måten vel? For meg var det en teknisk sak som forhindret artikkelen og jeg trodde derfor at videoen lå på URL som lå under. Lite konstruktivt av deg å legge inn sånne innlegg..

 

 

Nå er jo ikke ditt første innlegg i trådene så mega-konstruktivt heller da...

 

AtW

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Herregud. Se nå ihvertfall på hele artikkelen (som inkluderer en video) før men begynner å whine da.

Er vel ingen grunn til å svare på denne måten vel? For meg var det en teknisk sak som forhindret artikkelen og jeg trodde derfor at videoen lå på URL som lå under. Lite konstruktivt av deg å legge inn sånne innlegg..

Du var ikke den eneste som klagde på saken. Mener at folk i det minste må se etter før de begynner å kaste ting rundt seg. Blir jo helt krakilske bare det står "Ekstra" en eller annen plass på siden. Og som AtW sa.. ditt innlegg og flere andres var heller ikke så veldig konstruktive at det gjorde noe.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...