Gå til innhold

–Microsoft ligger ti år etter på mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ti år etter? Er det meningen at jeg skal ta det bokstavelig eller er det en overdrivelse?

 

Mobiltelefoner i 2004 kan ikke sammenlignes med Windows Phone på noen måter. Jeg har selv brukt Windows Mobile 2003 i de gode, gamle dager og på ingen måte minner det meg om Windows Phone, Android eller iOS.

 

Ballmer sa at han ville gjort de ti siste årene om igjen, ikke at Windows på mobil stoppet opp i 2004.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ti år etter? Er det meningen at jeg skal ta det bokstavelig eller er det en overdrivelse?

 

Mobiltelefoner i 2004 kan ikke sammenlignes med Windows Phone på noen måter. Jeg har selv brukt Windows Mobile 2003 i de gode, gamle dager og på ingen måte minner det meg om Windows Phone, Android eller iOS.

 

Ballmer sa at han ville gjort de ti siste årene om igjen, ikke at Windows på mobil stoppet opp i 2004.

Sensasjonsoverskrifter er bestandig morsomme :p

Og blir en smule misvisende i og med at det var satsingen som burde vært satt i gang før...

Men WP er jo fortsatt litt etter på enkelte funksjoner, uten at jeg plages nevneverdig av det.

Med 8.1 blir jo det rettet og gleder meg til oppdateringen kommer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Etter å ha brukt alt som er av telefoner så er det eneste appene som Microsoft henger etter med. Dessverre tror jeg ikke de kommer til å ta seg særlig opp heller. Selv Facebook appen stinker og engang den har de klart å få laget skikkelig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
×
×
  • Opprett ny...