Gå til innhold

Derfor får du ikke se Oscar-vinnerne på Netflix


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er like greit å bare kjøpe 12 Year a slave på DVD/Blueray.

 

Har hørt at Gravity skulle være ganske dårlig, stemmer dette?

Lenke til kommentar

Er like greit å bare kjøpe 12 Year a slave på DVD/Blueray.

 

Har hørt at Gravity skulle være ganske dårlig, stemmer dette?

 

Ikke fra min side ihvertfall. Holder det spennende og interessant gjennom hele filmen. Utrolig bra spilt av hovedpersonen da.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sorry, men Gravity was not my cup of tea. Kjedeligste filmen jeg har sett NOEN SINNE!

 

Her har vi en fining som oppsumere det meste:

 

REAL nicca REVIEW OF GRAVITY

 

Gravity is easily one of the most boring movies I've seen all year. This includes blockbusters, [..], Indie-flicks, Vine, documentaries and instructional videos. It is hard...to watch. It is billed as one of the most visually stunning films ever made, and it may be...if you not a real nicca. Being impressed by HD pictures of Earth is some fake nicca !!. Oh...you thought there would be more? The real nicca in you speaks; Gravity is a collage of Earth pics, Satellites and old buttons in a silenced slide-show playing in slow-motion.

 

Plot? Here it is; Sandra Bullock jumps to two Satellites to avoid space debris. That. Is. It. (!!!) I don't know where the f*ck these niccas gettin' on about "human drama" and "love stories" and !!. There is no space f*ckin', no aliens, no REAL drama. Suspense? I'll save you some time: Suspense (1) - Can they grab that? Suspense (2) - How much oxygen is left? Boom. I might as well have put "spoiler alert" around that !! because NOTHING MUCH ELSE HAPPENS. F*CK.

 

Acting? Really? "Best performances ever"? It's two white niccas in this movie and they barely in it. Starring Sandra Bullock and George Clooney? No, starring a space suit and a space suit.

 

In Summary:

 

JUST GOOGLE IMAGES "HD EARTH PICS" AND YOU'VE SEEN GRAVITY. This movie ain't !!. Best thing taken from this movie from me was a still image of Sandra's a## to show my patna she does not have a donk. She is flat as f*ck. If you don't believe, go see the movie. That's the best recommendation I can give.

 

 

 

REAL nicca RATING: 3/10

 

Pros: The illusion of realism; HD quality pictures Earth

Cons: Vertigo; boring as f*ck

 

$80 million dollar movie budget my a##. Muthaf*ckas used this film to launder money.

 

http://slumz.boxden.com/f218/real-niggas-review-gravity-1985355/

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sorry, men Gravity was not my cup of tea. Kjedeligste filmen jeg har sett NOEN SINNE!

 

Her har vi en fining som oppsumere det meste:

 

REAL nicca REVIEW OF GRAVITY

 

Gravity is easily one of the most boring movies I've seen all year. This includes blockbusters, [..], Indie-flicks, Vine, documentaries and instructional videos. It is hard...to watch. It is billed as one of the most visually stunning films ever made, and it may be...if you not a real nicca. Being impressed by HD pictures of Earth is some fake nicca !!. Oh...you thought there would be more? The real nicca in you speaks; Gravity is a collage of Earth pics, Satellites and old buttons in a silenced slide-show playing in slow-motion.

 

Plot? Here it is; Sandra Bullock jumps to two Satellites to avoid space debris. That. Is. It. (!!!) I don't know where the f*ck these niccas gettin' on about "human drama" and "love stories" and !!. There is no space f*ckin', no aliens, no REAL drama. Suspense? I'll save you some time: Suspense (1) - Can they grab that? Suspense (2) - How much oxygen is left? Boom. I might as well have put "spoiler alert" around that !! because NOTHING MUCH ELSE HAPPENS. F*CK.

 

Acting? Really? "Best performances ever"? It's two white niccas in this movie and they barely in it. Starring Sandra Bullock and George Clooney? No, starring a space suit and a space suit.

 

In Summary:

 

JUST GOOGLE IMAGES "HD EARTH PICS" AND YOU'VE SEEN GRAVITY. This movie ain't !!. Best thing taken from this movie from me was a still image of Sandra's a## to show my patna she does not have a donk. She is flat as f*ck. If you don't believe, go see the movie. That's the best recommendation I can give.

 

 

 

REAL nicca RATING: 3/10

 

Pros: The illusion of realism; HD quality pictures Earth

Cons: Vertigo; boring as f*ck

 

$80 million dollar movie budget my a##. Muthaf*ckas used this film to launder money.

 

http://slumz.boxden.com/f218/real-niggas-review-gravity-1985355/

 

Men Gravity er faktisk bare bra hvis du ser den i 3D. Det er ingen vits i å se den uten. I tillegg er den ikke for folk som bare synes action og komedie er verdt å se på

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje Netflix kunne hatt et slags "plus"-abonnement eller noe lignende? Hvor man betaler litt ekstra for å få nyere filmer, så kan mer av de pengene gå til filmselskapene, slik at det blir mer interessant for dem å la streamingtjenester få tilgang til filmer tidligere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kanskje Netflix kunne hatt et slags "plus"-abonnement eller noe lignende? Hvor man betaler litt ekstra for å få nyere filmer, så kan mer av de pengene gå til filmselskapene, slik at det blir mer interessant for dem å la streamingtjenester få tilgang til filmer tidligere?

 

Høres ikke ut som Netflix for meg. Vi betaler jo faen meg 79 kr i månen for denne tjenesten, det ville være som å vende ryggen til oss som har brukt tjenesten i en god stund nå.

Lenke til kommentar

Det er akkurat dette som er problemet med Netflix, hvorfor skal jeg gidde å betale 79,- mnd. for gamle ting jeg mest sannsynlig har lastet ned for lenge siden? De har noe å lære av Spotify og musikkbransjen. Det er ytterst sjeldent at jeg gidder å piratkopiere musikk lenger, nå har jeg Spotify som hjelper meg med å kjøpe fysiske CDer hvis jeg liker de.

Lenke til kommentar

Alle oscar nominerte filmer er kjedelige sånn er det bare :p Eller så er det bare jeg som har vært uheldig med filmene...

 

Tror nok at det er du som er litt ung (eg er 97...) ser iallefall 15 filmer på denne listen som har vert heilt fantastiske! http://no.wikipedia.org/wiki/Oscar_for_beste_film Du får ta å bli litt meir forstånde om at berre fordi det ikkje er ei skytescene kvar 5 minutt så kan en film fortsatt vere bra!

Lenke til kommentar

Liker netflix slik det er, men klart kunne godt hatt litt flere blockbusters og Oscar vinnere...men man får hva man betaler for heter det...

 

Apropos

Noen løsninger i sikte for å laste ned innhold lovlig for å se det senere offline?

 

Jeg vet amerikanske itunes lar deg kjøpe tv-serier, men er det andre alternativer?

Lenke til kommentar

Viaplay har vel offline løsning for mye av sitt innhold? De hadde det i alle fall tidligere.

 

Synes egentlig det fungerer greit sånn som det er med Netflix. Vi bruker Netflix minst 30 timer i måneden. Det er mye underholdning for 79,- Det går absolutt mest i barne-tv, men også de litt eldre i huset ser film og serier.

 

HBO Nordic er også veldig greit. 79,- i måneden for å få helt nye episoder av endel gode serier, samt en fin samling eldre veldig gode serier og litt film/dokumentar og stand-up. Brukergrensesnittet er dog veldig mye dårligere.

 

Bruker SF eller GO når vi vil se nyere filmer. Under femtilappen for å leie film i HD(ish) format er ikke så galt. Kosta omtrent det samme å leie nye DVD'er for haugevis med år siden, så egentlig overraskende at det ikke er dyrere.

 

Sumo brukes mest til fotball, mens både Sumo og T-We fra Canal Digital lar oss se en god del norske serier når vi vil.

 

Synes vi har kommet langt i tilbudet med on-demand underholdning i Norge. Det er ikke mange år siden det meste av dette var utenkelig.

Endret av Igniztion
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...