Gå til innhold

BioWare vurderer en nestegenerasjonsutgave av Mass Effect-trilogien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg for tiden driver og spiller gjennom ME3 i 2560x1600, så kan jeg ikke la være å knise litt av "høyoppløselig oppdatering med 1080p som mål".

 

Men hadde ikke hatt noe i mot en oppdatering som gir PC-versjonen teksturer som yter plattformen rettferdighet og kanskje gjør kontrolloppsettet i de to siste spillene litt mer konfigurerbart uten at du trenger å plukke fra hverandre coalesced-filen.

 

[/PC gaming master race]

  • Liker 4
Lenke til kommentar

FIX THE GODDAMN ENDING!!!!!!!111oneoneleven!1

 

Seriøst. Avslutningen på treern var en hårbredde fra å ødelegge hele serien for meg. Og nei, fixen de laga etter protestene var for lite, for sent. Spiller ikke gjennom hele serien igjen for å se noen minutter med prerendered cutscenes.

 

Og en innpakning hvor alle 3 spillene ligger bakt sømløst inn i ett hadde heller ikke vært feil. Ikke feil i det hele tatt.

 

Desverre er det EA det er snakk om. Tough luck, vi får kanskje noe med mikrotransaksjons-utpressing and that's it.

Lenke til kommentar

Husker slutten på 3'ern, ble sittende i 10 minutter mens rulleteksten gikk, og ble bare mer og mer irritert jo mer jeg tenkte over den. I ettertid ser jeg at 3'ern også var det svakeste, veldig få av valgene dine i de forrige spillene hadde store konsekvenser, f.eks Rachni avgjørelsen, Geth/Quarian konflikten osv.

 

Blir interessant å se hvordan det neste spillet blir, men det blir ikke forhåndsbestilling fra Bioware/EA med det første.

Lenke til kommentar

FIX THE GODDAMN ENDING!!!!!!!111oneoneleven!1

 

Seriøst. Avslutningen på treern var en hårbredde fra å ødelegge hele serien for meg. Og nei, fixen de laga etter protestene var for lite, for sent. Spiller ikke gjennom hele serien igjen for å se noen minutter med prerendered cutscenes.

 

Og en innpakning hvor alle 3 spillene ligger bakt sømløst inn i ett hadde heller ikke vært feil. Ikke feil i det hele tatt.

 

Desverre er det EA det er snakk om. Tough luck, vi får kanskje noe med mikrotransaksjons-utpressing and that's it.

 

Hvis noen minutter med mellomsekvenser nesten ødela minst 50 timer med fantastisk underholdning, historiefortelling og karakterbygging, synes jeg oppriktig synd på deg.

 

ME3 var ikke perfekt, men med alt av DLC, inkludert den nye slutten, er det jammen ikke langt unna.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

FIX THE GODDAMN ENDING!!!!!!!111oneoneleven!1

 

Seriøst. Avslutningen på treern var en hårbredde fra å ødelegge hele serien for meg. Og nei, fixen de laga etter protestene var for lite, for sent. Spiller ikke gjennom hele serien igjen for å se noen minutter med prerendered cutscenes.

 

Og en innpakning hvor alle 3 spillene ligger bakt sømløst inn i ett hadde heller ikke vært feil. Ikke feil i det hele tatt.

 

Desverre er det EA det er snakk om. Tough luck, vi får kanskje noe med mikrotransaksjons-utpressing and that's it.

 

Hvis noen minutter med mellomsekvenser nesten ødela minst 50 timer med fantastisk underholdning, historiefortelling og karakterbygging, synes jeg oppriktig synd på deg.

 

ME3 var ikke perfekt, men med alt av DLC, inkludert den nye slutten, er det jammen ikke langt unna.

Me3, og slutten i ME3 gjorde jo at ME1 og 2 strengt tatt var pointless. Forstår godt at fyren reagerer. Sikter til historien her. Ikke de timene med skyting.

Lenke til kommentar

Jeg nekter å kalle ME3 slutten idiotisk før jeg 100% vet hva som skjedde med Shepard i det neste spillet. Jeg har fortsatt tro på indoctrination theory biten hvor Shepard blir nye Darth Vader. Mulig jeg lever i denial men.

 

De har, desverre, avkreftet den teorien.

Lenke til kommentar

 

Jeg nekter å kalle ME3 slutten idiotisk før jeg 100% vet hva som skjedde med Shepard i det neste spillet. Jeg har fortsatt tro på indoctrination theory biten hvor Shepard blir nye Darth Vader. Mulig jeg lever i denial men.

De har, desverre, avkreftet den teorien.

 

 

Kilder ? Er vertfall noe jeg ikke har fått med meg, selv har jeg sterk troen på indoctrination teorien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg nekter å kalle ME3 slutten idiotisk før jeg 100% vet hva som skjedde med Shepard i det neste spillet. Jeg har fortsatt tro på indoctrination theory biten hvor Shepard blir nye Darth Vader. Mulig jeg lever i denial men.

De lagde vel slutten åpen slik at folk kan dvele på det?

 

Hadde vært perfekt...ikke fått spilt disse spillene så ja takk.

Du min gode mann, har noen fortreffelige 100 timer foran deg, gled deg sier jeg bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde vært perfekt...ikke fått spilt disse spillene så ja takk.

Du min gode mann, har noen fortreffelige 100 timer foran deg, gled deg sier jeg bare.

 

 

Hehe, ja jeg har forstått at dette er noe jeg bare må få med meg. Er helt utrolig at jeg ikke har fått spilt dem egentlig...men dem havnet i den beryktede backlog :p

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hadde vært perfekt...ikke fått spilt disse spillene så ja takk.

Du min gode mann, har noen fortreffelige 100 timer foran deg, gled deg sier jeg bare.

Hehe, ja jeg har forstått at dette er noe jeg bare må få med meg. Er helt utrolig at jeg ikke har fått spilt dem egentlig...men dem havnet i den beryktede backlog :p

Jeg kjenner meg igjen. For noen år siden kunne jeg ikke gitt mer F i hele Mass Effect-serien. Jeg hadde prøvd enern på PC, men gikk lei etter en halvtime på grunnav wonky kontrollere og en generell aversjon mot tredje persons actionspill generelt og konsollporter spesielt.

 

For ikke så lenge siden så bestemte jeg meg for å gi det en sjanse til, og etter å ha tvunget meg gjennom den litt trege starten på enern så var jeg hekta :)

Et par uker senere var jeg ferdig med alle tre, etter å ha brukt stort sett hve eneste ledige time på å spille ;)

Lenke til kommentar

Her er greia. Mass Effect gikk fra å være mitt nye favoritt-univers til å bli totalt irrelevant for meg på en halvtime. Dere kan jo gjette hva den halvtimen var for noe.

Første halvtime i Mass Effect 2 kanskje? De retconnet jo halvparten av lore der, Mass Effect 3 gjør seg jo bedre om du ignorerer alle cutscenes...

Slutten var skrevet av en idiot, men når man tar de foregående 30 timene med blockbuster/popcorn-materiale i betraktning er det ikke store fallet i kvalitet man snakker om.

 

Helt endingen på 3 ødla nest hele serien. Alt var så si greit frem til siste halvtimen av spillet. Ble lovet gull og grønne skoger å ente opp halv gjort.

Mass Effect 3 var ræva historiemessig og presentasjonsmessig fra første minutt, ironisk nok var det gameplayet og multiplayeren som reddet et historiebasert spill...

At de i det hele tatt måtte legge inn DLCer for å knytte historien sammen er et tegn på at forfatterne har tatt seg vann over hodet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...