Gå til innhold

Ny svindel: Nå bruker de Netflix for å lure deg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jau, samme gamle greiene.

 

Men jeg forstår meg ikke på alle de som plutselig stoler mer på disse "fikserene" på andre siden av jordkloden, som liksom skal fikse PCen din? Fra et eller annet hjelpeselskap du ikke aner hva er... Hvem stoler på slikt? Uansett hvor legitimt.

 

Da stoler jeg mer på den eventuelle hackeren, russerne eller kineserne.

Hadde jeg ikke hatt peiling på PC, og trodd den virkelig var infisert, så hadde den nok fort gjort havnet på dynga, eller brent i peisen.

Lenke til kommentar

Jau, samme gamle greiene.

 

Men jeg forstår meg ikke på alle de som plutselig stoler mer på disse "fikserene" på andre siden av jordkloden, som liksom skal fikse PCen din?

 

Det mange stoler på, er at alle andre skjønner mer, og at det er best å gjøre som IT-avdelinga sier. Og siden de betaler for internett og sånn, betyr det vel at IT-avdelinga er der ute et sted. Er vel best å gjøre som de sier, for jeg klarer ikke dette på egen hånd, tenker de.

Lenke til kommentar

 

Jau, samme gamle greiene.

 

Men jeg forstår meg ikke på alle de som plutselig stoler mer på disse "fikserene" på andre siden av jordkloden, som liksom skal fikse PCen din?

Det mange stoler på, er at alle andre skjønner mer, og at det er best å gjøre som IT-avdelinga sier. Og siden de betaler for internett og sånn, betyr det vel at IT-avdelinga er der ute et sted. Er vel best å gjøre som de sier, for jeg klarer ikke dette på egen hånd, tenker de.

 

Ja, du har nok sikkert helt rett i det.

 

Selv har jeg dog møtt selv 93-åringer, som jeg har fikset PCen til, som ikke stoler på slikt. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...