Gå til innhold

– iPhone 6 kan komme allerede i juli


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, IOS er faktisk noe man trenger hvis man skal ta mobilen rett ut av boksen, ringe og sende meldinger.

Skal man ha en personlig telefon trenger man noe annet.

 

Å ringe og sende meldinger er en ting enkelte gjør med telefonen sin, ja. Alltid en fordel å ta telefonen "ut av boksen" før man ringer eller taster, blir mye bedre lyd uten "boksklang" også.

 

Antar at du sikter til noe slikt, med en "personlig telefon":

 

167722-honorable-mention-cell-phone-cost

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Safirglass blir spennende.

 

Jeg kommer aldri til å eie en iPhone, men jeg stoler på Apple når det gjelder å lage produkter som pusher markedet fremover.

 

Safirglass er så og så umulig å skrape (du vil rett og slett ikke ende opp med safir- eller diamant-korn i lomma), men Gorilla Glass 3 er sagt å kunne tåle kraftigere støt.

Jeg har aldri vært plaget med riper, det til tross for at jeg har hatt smart-tlf siden 2010 uten å ha brukt beskyttelse av noe slag, derimot har jeg allerede støt-skade på en få måneder gammel Nexus 5, som utviklet seg som et buet brudd gjennom hele glasset etter å ha falt fra ca 40cm høyde ned på parkett.

 

Støt-resistens er **elendig** på nyere telefoner, til sammenlikning har jeg mistet den gamle Samsung Galaxy S telefonen min fra 2 meter ned på asfalt, og et titalls ganger utover det uten så mye som en skramme på annet enn plastik-rammen.

Om Apple klarer å produsere en telefon som ikke kan ripes opp, og slår konkurrentene på støtsikkerhet, vil 2014-15 bli et godt år for telefon-eiere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg liker veldig godt byggekvaliteten på iPod Touch 5g og i blå takk.

 

Eneste Apple produktet jeg har hatt til nå er iPhone 5, og fy faen så kompakt og god byggekvalitet den har!

 

Selv har jeg en søster, far og mor som har Samsung mobiler, men jeg liker dessverre ikke byggekvaliteten, og dermed uaktuelt for meg å kjøpe det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

visst 4.7" skjerm kommer, de blir mer åpne og jailbreak er tilgjengelig.. går jeg lett for iphone igjen.

Jailbreak har jo vært tilgjengelig lenge nå?

 

Jailbreak er per definisjon en utnyttelse av en sårbarhet i iOS, som fikses i hver iterasjon av OSet. Jailbreak er ikke mer enn en samlebetegnelse for å få SuperUser/Admin rettigheter på iOS, derfor må man hele tiden finne nye feil å utnytte for å kunne skaffe seg SU og Jailbreak og det er ikke sikkert man finner det så fort med neste versjon.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

iPhone i 4,7" kunne jeg tenkt meg, men spar meg for skjærefjøl formatet 5.5 + altså.

 

Hendene mine grier ikke tilpasse seg noe ergonomisk nok til telefoner over 4,7". Gjorde ett iherdig forsøk med Z1, men dette kan jo sies å være en stor telefon i 5" formatet også da. Helt tipp-topp telefon, klart beste Android telefonen jeg har hatt! Men det ble for stort i det lange løp

 

Om Apple kjører på med 4" , 4,7" og 5,5" da har da treffer de blink på flere markeder.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg liker veldig godt byggekvaliteten på iPod Touch 5g og i blå takk.

 

Eneste Apple produktet jeg har hatt til nå er iPhone 5, og fy faen så kompakt og god byggekvalitet den har!

 

Selv har jeg en søster, far og mor som har Samsung mobiler, men jeg liker dessverre ikke byggekvaliteten, og dermed uaktuelt for meg å kjøpe det.

 

 

Heldigvis for deg finnes det mange alternativer utenom samsung.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg liker veldig godt byggekvaliteten på iPod Touch 5g og i blå takk.

Eneste Apple produktet jeg har hatt til nå er iPhone 5, og fy faen så kompakt og god byggekvalitet den har!

 

Selv har jeg en søster, far og mor som har Samsung mobiler, men jeg liker dessverre ikke byggekvaliteten, og dermed uaktuelt for meg å kjøpe det.

Du mener kvalitetsfølelsen, ikke byggekvaliteten.

 

Bra de kommer med mer fornuftig skjermstørrelse. Man tar litt fra hverandre i denne bransjen, og bra er det.

 

Når det gjelder ios vs android er det oppbrukt. Jeg mener selv android er bedre, men av helt personlige grunner. At noen andre ikke har samme behov som meg er helt greit. Jeg syntes telefonene er vel overpriset, men folk kjøper de jo, så da er det jo greit.

Hadde ikke hatt problemer med å anbefale ios til samboeren eller noe slikt, hvis bare prisen var mer fornuftig.

 

Men det er meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Håper på iPhone 6! Man kan alltids håpe.

 

Vurderte en tlf med android, men nei. Byggekvaltiteten føles ikke riktig ut på andre telefoner. Nå er jo det en vanesak, men liker at det er metal og glass og ikke plastikk.

 

Selve IOS vs Android er jo idag en stor smak og behag sak. Man kan pirke frem og tilbake på hvert platform. Jeg bruker min tlf mest til mail og som kun en tlf, essensielt burde jeg hatt blackberry.

Endret av Kezha
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Vil minne om at dette IKKE er riktig tråd for Android vs Apple produkter.
Det finnes sikkert egne tråder for det, om ikke går det an å lage en.

Flere innlegg rundt Adroid vs Apple vil belønnes med advarsler, og innleggene vil bli fjernet.

Hold dere til tema fremover.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...