Gå til innhold

Trials Fusion får slippdato og trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trur jeg akkurat fikk meg en overdose av lykkerus :D

Har brukt nærmere 5-600 timer lett på Trials Evolution på både Xbox 360 og PC versjonen tilsammen. Har platinum medaljer på nesten alle banene og gull på resten. Laget flere artige baner i editoren som jeg har blidd meget fornøyd med. Baner som jeg har brukt mellom 20-40 timer å lage. Flere av dem har jeg fådd gutta i RoosterTeeth til å spille da de i fjor enda hadde TrialsPIG videoer.

 

 

Ser på Traileren at Fusion har beholdt BMX sykkelen og det er jeg utrolig glad for. I tillegg at de har lagt til en ATV. Var tross alt flere homemade ATVs i trials laga i editoren.

 

Gleder meg skikkelig å se nu hva som blir mulig med den nye editoren og håper virkelig at PC versjonen er samme som på konsoll. Kunne kjøpt Trials: Fusion på PS4, men siden det kommer på PC så er jo det egentlig luksus siden da behøver jeg ikke å lære å spille det på DS4 kontrolleren.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

8 dager igjen. Gleder meg virkelig. Spiller enda selv mye trials. Skulle ønske Trials Evolution ble større enn det ble på PC, men dessverre fikk det jo ikke de samme DLC pakkene som 360.

 

Liker virkelig å se Trials i 1080p på PC, men e kjekt å kunne spille med BMX sykkelen på 360.

Har testet de siste banene av fusion som kom ut i betaen som man kunne spille med ATVn og de var meget stilige. Blir nokk lang påske med mye Black Ops 2 Zombies spilling i forventning av Trials til neste uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...