Gå til innhold

Klart for forhåndssalg av Galaxy S5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del, sett i gang og forhåndsbestill. Jeg planlegger heller å skaffe den 1-3 uker etter at den faktisk kommer på lager. Da kan jeg kjøpe fra den billigste butikken og få den dagen etter. Forhåndssalg derimot garanterer deg bare en høy pris og lotteri om tilgjengelighetsdato, i mange tilfeller flere dager/uker etter at andre har fått den på lager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda en Galaxy Kopi med litt bedre Hardware? :D

 

Dere vet hvordan vi pleide å dømme iPhone eiere for å være langt mindre intelligente og for å være en langt svakere menneskerase? Vel, jeg tror vi må slutte med dette fra nå av, for utifra det jeg kan se nå..."The joke is on us".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enda en Galaxy Kopi med litt bedre Hardware? :D

 

Dere vet hvordan vi pleide å dømme iPhone eiere for å være langt mindre intelligente og for å være en langt svakere menneskerase? Vel, jeg tror vi må slutte med dette fra nå av, for utifra det jeg kan se nå..."The joke is on us".

 

Hæææ? Hva snakker du om? Har du enda ikke sluttet å kjøpe Samsung mobiler er det på tide etter denne lanseringen. Kikk mot Sony eller HTC. Eller best av alt, vent på LG G3 som blir lansert i mai... Kjøpte en G2 for 3500 kroner for noen måneder siden, den har nesten samme speccs som S5 bare større batteri... Nesten samme speccs...

Lenke til kommentar

Kan nok være lurt og vente, det forhåndsgreiene er jo bare noe stort tullball, såne ting tilhører tidlig 2000 tallet. Av erfaring sitter komplett.no, mpx, deal og lignende nettbutikker med flere hundre på lager når operatørene er tomme og ikke har klart å levere til alle som har forhåndsbestilt. Dette et par dager etter ''de første'' får sine mobiler. Dette er jo samme greia hver eneste gang.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...