Gå til innhold

mCash får mer cash


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

@Ida: kan du lage en liste over selskaper som tilbyr/ønsker å tilby/ikke klarer å tilby mobile betalingsløsninger? Jeg har en anelse om at vi ser på en voldsom overetablering i dette markedet, og det kunnevære morsomt å se hvem av dem som klarer seg,

Lenke til kommentar

@Ida: kan du lage en liste over selskaper som tilbyr/ønsker å tilby/ikke klarer å tilby mobile betalingsløsninger? Jeg har en anelse om at vi ser på en voldsom overetablering i dette markedet, og det kunnevære morsomt å se hvem av dem som klarer seg,

 

Hei, Tom

 

Nederst i artikkelen er det linker til en artikkel om de aktørene som per i dag kjemper om det norske markedet. Du kan jo begynne med den?

 

Ingen tvil om at det er mange om beinet her, og at de har store forhåpninger. Blir et spennende felt å følge framover.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Ok. Kan noen vekke meg når mobilbetaling blir en realitet?

 

Jeg har en ekkel følelse av at disse småselskapene kun driver med teknologiutvikling og drømmer om å bli kjøpt opp av Visa eller Mastercard,for det har f..n meg ikke skjedd mye matnyttig på denne fronten det siste året.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Gjest medlem-329093

Hei dere!

 

Jeg leter etter hvor jeg kan benytte mcash?

De benyttet qr-koder på en vending maskin jeg gikk forbi her om dagen. Tenkte jeg skulle prøve, men sto at koden var ukjent.

 

Noen med erfaringer?

Jeg lurer på om de har avsluttet samarbeidet med BurgerKing også...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg var inne  på hjemmesida deres nå nettopp. 12 brukersteder var listet. 1 var en ungdomsskole (!), 9 hadde undertittelen "Prøv på nett" (som jeg tipper betyr at de bare tilbyr nettbetaling), og to hadde undertittel "Prøv i dag". De to siste var Burger King og Starbucks, tror jeg. Ingen imponerende kundeliste, spør du meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...