Gå til innhold

Offisielle pressebilder bekrefter Nokia X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
480 x 800 punkter, en 1 GHz Snapdragon 200 tokjerneprosessor, 512 MB RAM, et 5 megapiksel kamera, (...) samt et 1500 mAh batteri.

 

 

 

 

2010 ringte og ville ha tilbake telefonen sin.

 

Dette kommer til å bli bom. Ikke nødvendigvis fordi det er en low-end telefon, men fordi de ikke kommer til å kjøre Google sine tjenester. Hvilken annen telefonprodusent har lykkes med å gå i den retningen? Amazon?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Neppe noen hit i Norge, hvis den i det hele tatt blir solgt her. Men for noen millioner mennesker i U-land kan den bli en hit, når de oppgraderer fra Nokia 100 til Nokia X.

Lenke til kommentar

Ser ut som denne telefonen gjør det spiselig for Microsoft at Nokia bruker Android. Men Bing som søkemotor?! Jeg liker min Lumia 925, men er det én negativ ting så er det hvertfall Bing. Den nekter å tro at jeg vil ha engelske søk, oversetter, bruker synonymer osv slik at det jeg leter etter kommer gjerne på 17 plass (hvis jeg har flaks).

Lenke til kommentar

Alle negative kommentarer, nå er det bare spørsmål om tid. Så kommer Nokia med en topp modell med Android.

Det er ikke usannsynlig det, men det blir isåfall en versjon av Android med alt av Google sine programmer strippet helt ut og erstattet med tjenester fra Nokia/Microsoft. Litt på samme måte som Amazon Kindle.

 

Må huske på det at faktisk tjener ganske mye i patentlisenser per solgte Android enhet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...