Gå til innhold

Uendelig med verdener i Age of Wonders III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har mange gode minner fra Age of Wonders, husker å bruke nesten en hel sommerferie på dette spillett, good times får varm følelse inn i meg. Hører ofte på soundtracket til den orginale Age of Wonders.

 

Eneste som var kjipt var at multiplayer ble raskt kjedelig pga av mangel på ressurection som i AOW2.

 

Et spill jeg også skulle likt å sett gjennopprettet er Magic and Mayhem, eller som en kompis sa den gang "Magic and my ham" :D orginale spillet der var episk, oppfølgeren mangler sjarm.

 

Når skal utviklere forstå av 2D grafikk ofte er mye mye bedre enn 3D for slike type spill? alle 3D oppfølgere flopper som regel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spillet er helt utrolig bra. Har klokket snart 90 timer i det og synes fortsatt det er helt fantastisk. Random map generatoren lager gode og varierte brett som gjør at man spille det i lengre tid.

 

Kampanjen er moro, scenarioene er bra lagt og karakter utvikling og enhetene er grundig gjennomført. De har gått tilbake til røttene i AoW1, men beholdt det som var bra i AoW2.

 

@Gunman1986 - du vil kunne ha throne room i en av byene dine. Så lenge denne står så har din hoved karakter (altså, lederen som du lager i starten av spillet) mulighet til å komme tilbake fra de døde.

 

Musikken minner mye om musikken i eneren så du kan bare glede deg!

Lenke til kommentar

Dette spillet er helt utrolig bra. Har klokket snart 90 timer i det og synes fortsatt det er helt fantastisk. Random map generatoren lager gode og varierte brett som gjør at man spille det i lengre tid.

 

Kampanjen er moro, scenarioene er bra lagt og karakter utvikling og enhetene er grundig gjennomført. De har gått tilbake til røttene i AoW1, men beholdt det som var bra i AoW2.

 

@Gunman1986 - du vil kunne ha throne room i en av byene dine. Så lenge denne står så har din hoved karakter (altså, lederen som du lager i starten av spillet) mulighet til å komme tilbake fra de døde.

 

Musikken minner mye om musikken i eneren så du kan bare glede deg!

 

Er du med i Beta testing her og er det åpent for early access?

Hvordan?

AoW3 skal jeg ha!

Lenke til kommentar

Kampanjen er moro, scenarioene er bra lagt og karakter utvikling og enhetene er grundig gjennomført. De har gått tilbake til røttene i AoW1, men beholdt det som var bra i AoW2.

 

@Gunman1986 - du vil kunne ha throne room i en av byene dine. Så lenge denne står så har din hoved karakter (altså, lederen som du lager i starten av spillet) mulighet til å komme tilbake fra de døde.

 

Musikken minner mye om musikken i eneren så du kan bare glede deg!

 

Sounds too good to be true :D I'm soo happy!!!

Lenke til kommentar

Age of Wonder 1 hadde en av tidenes mest praktiske glitcher.

Du hadde et hover spell som gjorde at du svevde over bakken og kunne bevege deg over alt terreng uten restriksjoner, så hadde du båter for å transportere styrker over vann.

Kast hover på en båt og du får et luftpute skip som fikk bonus for å bruke veier og hadde lang rekkevidde.

Lenke til kommentar

 

Er du med i Beta testing her og er det åpent for early access?

Hvordan?

AoW3 skal jeg ha!

FIkk invite fra en av utviklerne. Det blir ikke noe early access så langt jeg har hørt.

Heldiggrisen!

Krysse fingrane for at det er ute til kontor Lan på Gamer i mars da :)

Lenke til kommentar

Heldiggrisen!

Krysse fingrane for at det er ute til kontor Lan på Gamer i mars da :)

 

Ja, så langt so awesome =) Rykte er slutten av mars (alá 31. mars), men ikke siter meg på det :)

 

Herlige nyheter. AoW brukte jeg hundrevis av timer på. Ingenting slår gode 2D TB-spill med velfungerende random map generator og habil AI. Jeg driter i multiplayer og flashy 3D grafikk. Nytt AoW og Warlock er goodies for grinete einstøinger som meg :-)

 

Nærmer meg snart 100 timer og har kun vært med på betaen i 3 uker. Spiller det jeg kan (evt. for lovt til =p). Du har mye å glede deg til =) Tenker meg dette hadde vært masse mer timer om jeg var en einstøing selv XD

Lenke til kommentar

Ah, random maps ja. Trodde først froholten mente flere verdener samtidig som i MoM. Det holder med overflaten og hulelaget under for meg, spesielt om det er enda en dypere hulelag også som i eneren. (Og helst ingen shadow plane.)

 

Og free movement på galleoner var tingen. Husker jeg var ivrig på det i noen LotR scenarioer. :p

 

Gleder meg til AoW3! Selv om jeg har mine tvil til om godmaskinen klarer kjøre det...

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Har mange gode minner fra Age of Wonders, husker å bruke nesten en hel sommerferie på dette spillett, good times får varm følelse inn i meg. Hører ofte på soundtracket til den orginale Age of Wonders.

 

Eneste som var kjipt var at multiplayer ble raskt kjedelig pga av mangel på ressurection som i AOW2.

 

Et spill jeg også skulle likt å sett gjennopprettet er Magic and Mayhem, eller som en kompis sa den gang "Magic and my ham" :D orginale spillet der var episk, oppfølgeren mangler sjarm.

 

Når skal utviklere forstå av 2D grafikk ofte er mye mye bedre enn 3D for slike type spill? alle 3D oppfølgere flopper som regel.

 

Husker du hvor sexy hun blonde elf dama i grønn minikjørt var?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Har mange gode minner fra Age of Wonders, husker å bruke nesten en hel sommerferie på dette spillett, good times får varm følelse inn i meg. Hører ofte på soundtracket til den orginale Age of Wonders.

 

Eneste som var kjipt var at multiplayer ble raskt kjedelig pga av mangel på ressurection som i AOW2.

 

Et spill jeg også skulle likt å sett gjennopprettet er Magic and Mayhem, eller som en kompis sa den gang "Magic and my ham" :D orginale spillet der var episk, oppfølgeren mangler sjarm.

 

Når skal utviklere forstå av 2D grafikk ofte er mye mye bedre enn 3D for slike type spill? alle 3D oppfølgere flopper som regel.

Husker du hvor sexy hun blonde elf dama i grønn minikjørt var?

 

Hun medførte flere "korte pauser" hun ja :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...