Gå til innhold

Podkast: Knappesekvenser kan spores tilbake til Dragon's Lair


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frustrerende å spille? Dark Souls og Witcher 2 på Dark mode er også frustrende spill hvis man ikke takler det men hører ikke mange som sier spillet suger for den grunn, Dragons Lair er jo et memorisering og refleks skillbasert spill uten vanskelighets grad.

 

Spillet er mer populært i dag, fordi det er genialt på tablets og smartphones.

 

Elsker alle filmene til Don Bluth og har gode minner fra Dragons's Lair, synes også det er morsomt å se barn i 8 alderen elske dette spillet.

 

Forstår ikke hvorfor Tangedal påpeker at prinsessen er basert på playboy modeller mulig at det bare var et innslag av mangina fra hans side når alle prinsessene i Disney Filmene ser ut som karikaturer av hva vi mener den perfekte kvinne kroppen skal se ut. No news there.

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor Tangedal påpeker at prinsessen er basert på playboy modeller mulig at det bare var et innslag av mangina fra hans side når alle prinsessene i Disney Filmene ser ut som karikaturer av hva vi mener den perfekte kvinne kroppen skal se ut. No news there.

 

Det er ikke en vurdering av om det er negativt eller positivt eller hva, det er kun en morsom observasjon fra dataspillenes barndom.

 

Og at spillet er frustrerende er vår vurdering, andre kan ha en annen opplevelse :)

 

Hvis du hører episoden finner du jo at vi har mye bra å si om spillet også. Stilen er fantastisk.

Lenke til kommentar

 

Forstår ikke hvorfor Tangedal påpeker at prinsessen er basert på playboy modeller mulig at det bare var et innslag av mangina fra hans side når alle prinsessene i Disney Filmene ser ut som karikaturer av hva vi mener den perfekte kvinne kroppen skal se ut. No news there.

 

Det er ikke en vurdering av om det er negativt eller positivt eller hva, det er kun en morsom observasjon fra dataspillenes barndom.

 

Og at spillet er frustrerende er vår vurdering, andre kan ha en annen opplevelse :)

 

Hvis du hører episoden finner du jo at vi har mye bra å si om spillet også. Stilen er fantastisk.

Aha jeg skjønner, beklager for anklagelsen. Bra artikkel uansett og bra med ekstra reklame for Don Bluth.

Lenke til kommentar

 

 

Forstår ikke hvorfor Tangedal påpeker at prinsessen er basert på playboy modeller mulig at det bare var et innslag av mangina fra hans side når alle prinsessene i Disney Filmene ser ut som karikaturer av hva vi mener den perfekte kvinne kroppen skal se ut. No news there.

 

Det er ikke en vurdering av om det er negativt eller positivt eller hva, det er kun en morsom observasjon fra dataspillenes barndom.

 

Og at spillet er frustrerende er vår vurdering, andre kan ha en annen opplevelse :)

 

Hvis du hører episoden finner du jo at vi har mye bra å si om spillet også. Stilen er fantastisk.

Aha jeg skjønner, beklager for anklagelsen. Bra artikkel uansett og bra med ekstra reklame for Don Bluth.

Jeg er Bluth-fan sjøl, jeg. Synd han har falt av radaren fullstendig etter TITAN AE.

Lenke til kommentar

Husker jeg hadde BrainDead 13, som kanskje har noen av de drøyeste death-scenes ever.

 

http://youtu.be/GaTTI2qyT4Y

 

Husker det var den trailer for det på Space Ace CD'en. Traileren var konge, men mener å huske jeg spilte spillet en del år senere, og at det var litt vel mye bullshit i det selv sammenlignet med Space Ace.

 

Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke Braindead 13 eksisterer i noen arkade-versjon. Det var så vidt jeg vet laget spesifikt for PC av samme studio som portet Space Ace.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Husker jeg hadde BrainDead 13, som kanskje har noen av de drøyeste death-scenes ever.

 

http://youtu.be/GaTTI2qyT4Y

 

Husker det var den trailer for det på Space Ace CD'en. Traileren var konge, men mener å huske jeg spilte spillet en del år senere, og at det var litt vel mye bullshit i det selv sammenlignet med Space Ace.

 

Mulig jeg tar feil, men jeg tror ikke Braindead 13 eksisterer i noen arkade-versjon. Det var så vidt jeg vet laget spesifikt for PC av samme studio som portet Space Ace.

Har faktisk aldri hørt om Braindead 13 men det er veldig interessant!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...