Gå til innhold

Slik ser splitter nye Spotify ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, de har hatt det samme designet i grensesnittet lenge nå. Likevel kan jeg ikke si jeg har blitt lei av det. Spør du meg er det originale designet meget bra og de har fått til å lage noe relativt tidølst. Ikke det at det skader med forandring av den grunn, poenget mitt er bare at de har klart noe mange andre (Facebook, Youtube etc.) ikke har klart, som har vært nødt å endre designet drastisk opptil flere ganger i løpet av årene.

Lenke til kommentar

Testet det nye designet for et par dager siden. Det så nå bra ut men min gaming skjerm er ikke særlig glad i så mye svart, det ser helt forferdelig ut på min xl2411t

Bare nysgjerrig. Hva mener du med at din gaming-skjerm ikke er særlig glad i så mye svart?

Er ikke gaming-skjermer ekstra gode?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

Testet det nye designet for et par dager siden. Det så nå bra ut men min gaming skjerm er ikke særlig glad i så mye svart, det ser helt forferdelig ut på min xl2411t

Bare nysgjerrig. Hva mener du med at din gaming-skjerm ikke er særlig glad i så mye svart?

Er ikke gaming-skjermer ekstra gode?

spørs om hvilken type god du mener, og det er forsjellig fra skjerm til skjerm også, hvis man skal ha best mulig farger er det ikke en Gaming skjerm man skal ha, da er det en som er lagd for å ha bra farger, eks en som er lagd for de som driver med videoredigering ol. men Gaming skjermer er bedre med at de er raskere ved å ofte ha 120hz eller 144hz og lav forinkelse. Gaming skjermer er ikke super bra på farger, men er ofte bra nokk for de fleste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...