Gå til innhold

Her er årets vinnere av Gullstikka


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele denne lista er jo bare tull..

Er disse dommerne i det hele tatt up-to-date med spill? Oo

 

Årets skytespill: Battlefield 4 - Lo godt her.

Årets actionspill: Grand Theft Auto V - Lo godt her også.

 

Gullstikka-prisen: The Gathering - Her lo jeg best, TG satser på casual gaming og får en pris for det, stakkars, det ser ikke bra ut for eSport i Norge om den største aktøren blir hyllet for å IKKE ha med eSport.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant at Battlefield 4 vinner når det etter sigende fremdeles ikke fungerer skikkelig.

 

Gullstiken er ikkje skjent for og være veldig seriøst . Nominerer kun AAA tittler der stemmene er mer eller mindre "salg", om du følgt med tilbake når dei hadde sending(2008 veldig merke) var det folk som åpenbart ikkje spillte mye spill som drev showet

Lenke til kommentar

Interessant at Battlefield 4 vinner når det etter sigende fremdeles ikke fungerer skikkelig.

 

Spørs hva folk legger i ordet fungerer. For min del så har jeg få til ingen problemer. De jeg har er små. Får f.eks. ikke alltid til å komme inn i spillet første gang jeg prøver noen ganger. Slitsomt tull som krever 30 sekunder ekstra fra meg. Ikke noe å gå bananas over.

 

Men sånt ellers så synes jeg ikke at BF4 burde vunnet :o

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det redaksjonen i Gamereactor som står for dette her? Prisene er litt merkelige, spesielt The Gathering.

Andre redaksjoner takket nei til å danne en jury i år på grunn av uenighet om vilkårene. Gamereactor takket ja til å være mediepartner og streamet utdelingen i går kveld.

Lenke til kommentar

Denne pris utdelingen er helt irrelevant. Har ikke fult med i år, men i tidligere år så har kandidater blitt nominert på bakgrunn av salgstall (og så er det vel noen få som blir plukket ut med andre kriterier), og det er ingen automatikk i at spill som selger bra er gode spill som fortjener priser.

 

Dette er bransjen som organiserer sin egen pris utdeling for å hylle seg selv. Muligens ikke ulikt mange andre prisutdelinger, noe som gjør de fleste prisutdelinger irrelevante, men det kommer veldig an på hvilke kriterier som blir lagt til grunn for nominasjonene og evt. vinnerne.

Lenke til kommentar

Pinlig opplegg. Trenger vi denne prisutdelingen?

 

Hadde det ikke vært bedre med en utdelinge som fokuserte utelukkende på norske spill?

 

Helt enig!

 

Typisk norsk skal vi ikke fremheve vår egen spillindustri, men fylle opp med utenlandske blockbusters i stedet.

 

Det er mange norske utviklere som trenger oppmerksomhet, og dette kunne vært en skikkelig pådriver for det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...