Gå til innhold

Battlefield 4: Second Assault får dato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LoL! Kjøpte meg premium før jul (litt ved en feil, trodde premium inneholdt BF4 så jeg trodde jeg gjorde en god deal med å kjøpe premium for 50kr mer enn bf4 kosta, men opodaget jo fort hvor feil jeg tok og måtte kjøpe bf4 i tellegg), men har enda ikke rukket å fyre spillet!! :-D (PS: ikke kjøp hus fra 1970 som må pusses opp hvis du er glad i gaming)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Har 0 problemer med bf4 jeg, så jeg kjønner meg ikke på folk som har problemer....

 

Men uansett, gleder meg!

 

ingen problemer her heller, de burde være glad de har noe å klage over :p

Ingen problemer? Hvilket spill spillere dere da? Kan umulig være BF4! Alle har problemer der.
Lenke til kommentar

Ingen problemer? Hvilket spill spillere dere da? Kan umulig være BF4! Alle har problemer der.

Det er bra vi har sånne sytebukker som deg til å deppe oss ned når ting går som best. Kan vel ikke gå rundt å smile hele tiden heller? :grumpy:

 

Men jeg har heller ingen problemer. Før jul slet jeg med at spillet krasjet i blant når jeg spilte 64-player, men nå går alt som smurt :thumbup:

Lenke til kommentar

 

Er spillet spillbart nå?

 

Hvis du er så heldig at det ikke tryner, og klarer å se gjennom fingra når det kommer til hit detection som ikke likner grisen, så er det bare å spille i vei...

Du sier dårlig hit detection, jeg sier dårlige ferdigheter. Alt for enkelt når alle spill i dag påstås å ha dårlig hit detection, når det egentlig bare er en dårlig unnskyldning fra spillerne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

Har 0 problemer med bf4 jeg, så jeg kjønner meg ikke på folk som har problemer....

 

Men uansett, gleder meg!

 

ingen problemer her heller, de burde være glad de har noe å klage over :p

Ingen problemer? Hvilket spill spillere dere da? Kan umulig være BF4! Alle har problemer der.

nei, det er flere jeg kjenner IRL som ikke har problemer en som har problemer.

 

etter hva jeg og vennene mine har funnet ut er at hvis man har kraftig pc med intel prossesor og AMD 7900 serie og bedre har man ingen krasj problemer eller grafiske bugs, og heller ikke noen "netcode" bugs, det er faktisk bevist fra før av at hvis prossesoren sliter med å kjøre BF4 blir det "netcode" problemer... og jeg bruker"" fordi det egentlig ikke har noe med netcode å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...