Gå til innhold

Nå kan du kjøpe McDonalds-burger med mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men du kan forsatt ikke bestille mat som du kan hos Burger King! Er pokker så genialt! På jobben så legger vi inn våre bestillinger og henter det i lunsjen. Slepper å vente på alt, og du får det som du ønsker!

 

Mc D? Ville likt å handle der og, men tar altfor lang tid.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

noen som vet hvordan dette vil fungere? blir beløpet trukket fra mobilregningen, eller kan man registrere bankkort mot denne tjenesten. har funnet ut at jeg har en mobil med støtte for NFC men aner ikke hva som skal til for å bruke dette :)

 

Bruker nok Google Wallet, som bruker saldoen fra kortet ditt. Denne tjenesten brukes allerede når du kjøper apper fra Google Play.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men du kan forsatt ikke bestille mat som du kan hos Burger King!

Amen!

 

Vi har dessverre bare McDonalds her i strøket hvor jeg jobber. At det tydeligvis skal være så utrolig vrient å få til samme løsning som BK, er helt utrolig.

 

Fredagstradisjonen er burgerlunsj, og tenk så mye spart tid og økt fornøydhet vi hadde fått dersom vi kunne skreddersy bestilling i forkant.

 

Selv når jeg er på steder hvor både McD og BK er tilgjengelig, så velger jeg alltid BK ene og alene fordi jeg der kan skreddersy burgeren - og tenk så mye bedre fortjenestemargin BK får nå jeg legger på dobbel ost og dobbel bacon.

 

<se på klokka>

Hurra, nå er det ganske nøyaktig en halvtime til jeg skal stå i kø hos klovnen!

</>

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...