Gå til innhold

– iWatch blir enklere enn først antatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er for en gangs skyld enig i Apples valg. Har ikke behov for smartklokke i seg selv, jeg har behov for en klokke som er smart sammen med en mobil, som stort sett ikke prosesserer så mye selv, men heller kommuniserer med mobilen, og presenterer data fra den.

 

En fin, men strømgjerrig skjerm hadde imidlertid vært greit, og den må være vanntett på noen meters dyp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er for en gangs skyld enig i Apples valg. Har ikke behov for smartklokke i seg selv, jeg har behov for en klokke som er smart sammen med en mobil, som stort sett ikke prosesserer så mye selv, men heller kommuniserer med mobilen, og presenterer data fra den.

 

En fin, men strømgjerrig skjerm hadde imidlertid vært greit, og den må være vanntett på noen meters dyp.

 

Du har just beskrevet Smartklokke

Altså, slik alle ser på en smartklokke, ikke bare Apple :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er for en gangs skyld enig i Apples valg. Har ikke behov for smartklokke i seg selv, jeg har behov for en klokke som er smart sammen med en mobil, som stort sett ikke prosesserer så mye selv, men heller kommuniserer med mobilen, og presenterer data fra den.

 

En fin, men strømgjerrig skjerm hadde imidlertid vært greit, og den må være vanntett på noen meters dyp.

 

Du har just beskrevet Smartklokke

Altså, slik alle ser på en smartklokke, ikke bare Apple :p

Det er et definisjonsspørsmål, og også grunnen til at jeg skriver "smartklokke i seg selv". Det er faktisk ikke slik at alle ser på smartklokker på denne måten.

 

I kampen for å komme i forbrukerens søkelys er det fristende å legge på mest mulig funksjonalitet, og vi ser derfor klokker med eget simkort med 4G støtte, kamera, kraftig prosessor og masse som jeg ikke kunne tenke meg i en klokke. Om dette er en fordel eller ulempe kommer ant på øyet som ser.

 

Dermed får vi noen klokker som i seg selv er smartere enn andre. Altså, dumme og smarte smartklokker.

Lenke til kommentar

 

 

Er for en gangs skyld enig i Apples valg. Har ikke behov for smartklokke i seg selv, jeg har behov for en klokke som er smart sammen med en mobil, som stort sett ikke prosesserer så mye selv, men heller kommuniserer med mobilen, og presenterer data fra den.

 

En fin, men strømgjerrig skjerm hadde imidlertid vært greit, og den må være vanntett på noen meters dyp.

 

Du har just beskrevet Smartklokke

Altså, slik alle ser på en smartklokke, ikke bare Apple :p

Det er et definisjonsspørsmål, og også grunnen til at jeg skriver "smartklokke i seg selv". Det er faktisk ikke slik at alle ser på smartklokker på denne måten.

 

I kampen for å komme i forbrukerens søkelys er det fristende å legge på mest mulig funksjonalitet, og vi ser derfor klokker med eget simkort med 4G støtte, kamera, kraftig prosessor og masse som jeg ikke kunne tenke meg i en klokke. Om dette er en fordel eller ulempe kommer ant på øyet som ser.

 

Dermed får vi noen klokker som i seg selv er smartere enn andre. Altså, dumme og smarte smartklokker.

Det vi trenger er en dumsnill klokke.

 

Hvis nettavisene kunne stoppet å poste "Er det slik apple smartklokka vil se ut?"-artikler med fanart ville det vært fantastisk. Mengden spekulative gjentagende artikler is just too damn high når det kommer til iKlokka.

Jeg er selv spent på hvordan iDingsen blir men er helt uinteressert i hvordan studenter og annet rusk ser for seg at den kommer til å se ut siden deres versjoner er basert på (for det meste) pur science fiction og er ikke mulig å produsere med dagens teknologi. GRRRR. gimme some real news aboot the clock.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jaja, da kopierer apple alle de andre... igjen...

 

ikke glem at apple var først ut med "smartmoobil" og "consumer pc" og "consumer tablet"

de har hele tiden satt standarden for consumer produkter, og er hovedårsaken til at vi har masse fine dingser som hjelper oss i hverdagen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...