Gå til innhold

Oculus Rift-tråden!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Av alle ting, Star Wars Jedi Knight 2 har fått en VR mod til Oculus rift. Selv om spillet er 15 år gammelt tar det seg godt ut i VR. Absolutt ingen ting er gjort for å unngå kvalme, så dette kan bli for intenst for mange. Men om man liker spillet og har gode VR bein, er det absolutt verdt å sjekke ut :)

Åsen gjør jeg det for å få vr mod til å virke i spillet, hvor laster jeg ned den vr mod hen.

Lenke til kommentar

 

Av alle ting, Star Wars Jedi Knight 2 har fått en VR mod til Oculus rift. Selv om spillet er 15 år gammelt tar det seg godt ut i VR. Absolutt ingen ting er gjort for å unngå kvalme, så dette kan bli for intenst for mange. Men om man liker spillet og har gode VR bein, er det absolutt verdt å sjekke ut :)

Åsen gjør jeg det for å få vr mod til å virke i spillet, hvor laster jeg ned den vr mod hen.

Hei, skal se om jeg finner linken til det senere i dag. Men du finner den lett ved å google Jedi Knight 2 VR mod :)

Lenke til kommentar

Jeg orket ikke mer og kjøpte meg en Rift pluss en tredje sensor. Det tilbudet er bare for bra. 

 

Kommer muligens til å låne den ut til venner på sikt, slik at jeg får enda flere å spille med. Vi får se. 

 

:)

 

Hvilket tilbud? Prøvd å finne men finner ingenting :/

Lenke til kommentar

 

Jeg orket ikke mer og kjøpte meg en Rift pluss en tredje sensor. Det tilbudet er bare for bra. 

 

Kommer muligens til å låne den ut til venner på sikt, slik at jeg får enda flere å spille med. Vi får se. 

 

:)

 

Hvilket tilbud? Prøvd å finne men finner ingenting :/

 

https://www.oculus.com/blog/rift-touch-399-for-a-limited-time-summer-of-rifts-best-deal-yet/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg orket ikke mer og kjøpte meg en Rift pluss en tredje sensor. Det tilbudet er bare for bra. 

 

Kommer muligens til å låne den ut til venner på sikt, slik at jeg får enda flere å spille med. Vi får se. 

 

:)

 

Hvilket tilbud? Prøvd å finne men finner ingenting :/

 

https://www.oculus.com/blog/rift-touch-399-for-a-limited-time-summer-of-rifts-best-deal-yet/

 

Ja man må bestille fra Oculus for å få tilbudet. Bestilte min 6 august. Men har ikke fått noen notis enda på når den blir sendt ut. Etter alt å dømme så er det veldig mange som har slengt seg på dette tilbudet og kjøpt nå. Regner med at jeg må vente litt ja.

 

 

Forresten, er det noen her som vet hvor lenge dette tilbudet varer?

Lenke til kommentar

Var vel 6 uker fra salgstart som vel var rundt 10./11. juli. Bestilte mitt 14. juli, ble sendt fra Nederland 8. aug og fikk det på døra under 24 timer senere, men slik jeg har forstått det så har det begynt å løsne litt med bestillingene nå siste par dagene:-)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Jeg fikk min Rift for et par dager siden og jeg er strålende fornøyd med kjøpet!

 

Første session endte med kvalme men kjenner allerede at kroppen begynner å bli vant til det. I går hadde jeg en kompis på besøk og vi spilte Robo Recall i flere timer, begge hadde en utrolig kul opplevelse og var enig i at dette er noe av det råeste vi har opplevd innen gaming på mange, mange år.

 

Jeg hadde håpet på denne følelsen av "presence" som de skriver om på oculus subredditen og jeg skjønner nå hva de snakker om. Trackingen er plettfri og følelsen av å ha hendene dine inne i verdenen med touch controllerne er bare helt utrolig.

 

Etter kompisen min dro i går satt jeg en times tid med Lone Echo og jeg har ikke ord for hvordan det føles. Om det er noen som leser dette som sitter på gjerdet så er det 100% verdt pengene hvertfall nå som det er på tilbud.

 

Jeg har også bestilt stoffcover fra VRCover, og jeg kommer nok til å gå til innkjøp av en tredje sensor for å ha fullstendig 360 graders dekning. Gleder meg vanvittig til å teste flere spill, ikke minst Echo Arena, Dead and Buried og også kanskje kjøpe en joystick for Elite Dangerous og flyspill. Føler ting virkelig begynner å skje på software-fronten nå, da Lone Echo er en full-on AAA opplevelse i min bok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg prøver å få Oculus headsett  til å virke sammen med steam vr, allt er koplet opp men programmet til Oculus nekter slippe meg til, må jeg avinstallere programmet til Oculus rift

for å få steam vr til å virke. :hm:    

 

Har du satt Oculus til å godta 'unknown sources'? (Settings -> general -> unknown sources).

Endret av Zork
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg prøver å få Oculus headsett  til å virke sammen med steam vr, allt er koplet opp men programmet til Oculus nekter slippe meg til, må jeg avinstallere programmet til Oculus rift

for å få steam vr til å virke. :hm:    

 

Har du satt Oculus til å godta 'unknown sources'? (Settings -> general -> unknown sources).

 

Nei

Lenke til kommentar

 

 

Jeg prøver å få Oculus headsett  til å virke sammen med steam vr, allt er koplet opp men programmet til Oculus nekter slippe meg til, må jeg avinstallere programmet til Oculus rift

for å få steam vr til å virke. :hm:    

 

Har du satt Oculus til å godta 'unknown sources'? (Settings -> general -> unknown sources).

 

Nei

 

Virker nå takk :thumbs:  :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...