Gå til innhold

- Det blir det mestselgende spillet noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har egentlig lave forventinger. Activision Blizzard har vist seg at de har mistet grepet. De har holdt på med WoW altfor lenge.

Design, spillbarhet, innhold, inovation. Alt er lavt hos de siste spillene de har gitt ut.

 

Ser for meg at dette blir bare WoW i Sci-Fi pakkning.

Vi får se.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir litt missvisende å kalle de Activision Blizzard, det er fortsatt Activision som står for utgivelsene, Blizzard Entertainment har her ingenting med saken å gjøre.

 

Som Avid viser er det veldig lett å missforstå om man ikke på forhånd har forståelse for at Activision nå kaller merger-selskapet for Activision Blizzard. Men som sagt, her har ikke Blizzard noe hånd med i spillet. Dette er Activision som utgiver for et Bungie-spill.

 

For øvrig har Activision ikke hatt grep på noe som helst på veldig, veldig lenge, men de har sikkert helt rett når det kommer til salgstallene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I følge Wikipedia har Wii Sports solgt 81 Mill. kopier, og Supermario Bros hadde 40 mill. Tetris forøvirg på 5. plass med 35 mill. kopier.

 

Wii sports er jo bundlet med Wii konsollen, så tallet sier egentlig bare hvor mange ganger det har "blitt gitt bort".

 

Jeg tviler på at dette spillet klarer å slå GTA V, det ligger allerede på 6 plass etter bare 5 måneder i salg, med 32.5 milloner solgte kopier. Og det er faen meg ikke lansert til verken PC, One eller PS4 enda!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bungie som lager dette. Og jeg følger delvis med på hva som kommer og etter min mening er det ikke noe som helst som Wow. Men derimot veldig mye mer som halo.

Fps.

 

Jeg tipper det blir ganske bra. Halo serien er noe ødelagt etter min mening men jeg spiller det ukentlig I mangel på noe bedre. Har spilt kontinuerlig siden halo 1.

Og stinker fortsatt:-)

Lenke til kommentar

Har egentlig lave forventinger. Activision Blizzard har vist seg at de har mistet grepet. De har holdt på med WoW altfor lenge.

 

Design, spillbarhet, innhold, inovation. Alt er lavt hos de siste spillene de har gitt ut.

 

Ser for meg at dette blir bare WoW i Sci-Fi pakkning.

 

Vi får se.

 

Vel, nå er ikke Bungie berykta for å lage drittspill.. Selv om det er MS som eier Halo-Franchisen, så gjorde Bungie en mye bedre jobb enn det 343 Industries får til nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har egentlig lave forventinger. Activision Blizzard har vist seg at de har mistet grepet. De har holdt på med WoW altfor lenge.

 

Design, spillbarhet, innhold, inovation. Alt er lavt hos de siste spillene de har gitt ut.

 

Ser for meg at dette blir bare WoW i Sci-Fi pakkning.

 

Vi får se.

Vel, nå er ikke Bungie berykta for å lage drittspill.. Selv om det er MS som eier Halo-Franchisen, så gjorde Bungie en mye bedre jobb enn det 343 Industries får til nå :)

 

 

Halo er jo bare et gigantisk haug av dritt. Så ja, de lager dritt spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

I følge Wikipedia har Wii Sports solgt 81 Mill. kopier, og Supermario Bros hadde 40 mill. Tetris forøvirg på 5. plass med 35 mill. kopier.

Wii sports er jo bundlet med Wii konsollen, så tallet sier egentlig bare hvor mange ganger det har "blitt gitt bort".

 

Jeg tviler på at dette spillet klarer å slå GTA V, det ligger allerede på 6 plass etter bare 5 måneder i salg, med 32.5 milloner solgte kopier. Og det er faen meg ikke lansert til verken PC, One eller PS4 enda!

Minecraft har solgt 35 eller 38 millioner ganger tilsammen på alle plattformer da....

Lenke til kommentar

Kotick spår at Destiny kommer til å bli det «mestselgende, frittstående spillet i historien til videospill»

 

Videre avslører han også at Destiny kommer til å få oppfølgere ? i alle fall om spillet selger bra.

 

Så, da burde det vel være en selvfølge med oppfølger?

Går litt imot seg selv med det utsagnet :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir litt missvisende å kalle de Activision Blizzard, det er fortsatt Activision som står for utgivelsene, Blizzard Entertainment har her ingenting med saken å gjøre.

 

Som Avid viser er det veldig lett å missforstå om man ikke på forhånd har forståelse for at Activision nå kaller merger-selskapet for Activision Blizzard. Men som sagt, her har ikke Blizzard noe hånd med i spillet. Dette er Activision som utgiver for et Bungie-spill.

 

For øvrig har Activision ikke hatt grep på noe som helst på veldig, veldig lenge, men de har sikkert helt rett når det kommer til salgstallene..

 

Er det ikke bare Activision nå¨da? Blizzard skulle jo skilles ut i eget selskap igjen.

Lenke til kommentar

Har egentlig lave forventinger. Activision Blizzard har vist seg at de har mistet grepet. De har holdt på med WoW altfor lenge.

 

Design, spillbarhet, innhold, inovation. Alt er lavt hos de siste spillene de har gitt ut.

 

Ser for meg at dette blir bare WoW i Sci-Fi pakkning.

 

Vi får se.

 

Problemet til WoW er vel egentlig at det er så gammelt derfor er det vanskelig å gjøre en "total" forandring på hele greia. WoW var megabra i sin tid, men nå har det blitt for stort og for gammelt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...