Gå til innhold

Nå er zombiene kastet ut av Rust


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje?

 

Spillet var bare et lite prosjekt startet av en person, og var i utgangspunktet aldri tenkt å bli noe så stort som det har blitt.

Det er faktisk ikke så ille når man spiller det, og har i bakhodet at det er ekstremt tidlig alpha fortsatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje?

Gameplay > graphics any day of the week.

Vi lever i 2014....

 

Gameplay < graphics and gameplay..

 

Rust sin grafikk er ikke så galen heller viss du sammenlikner med andre "like" spill.. Som f.eks 7 days og DayZ

Lenke til kommentar

Litt off topic, tilgi meg:

Virker som uansett hvilket spill det er snakk om for tiden så er det noen som har negative kommentarer om grafikk, selv om jeg kan skjønne det på dette spillet.

Kan noen gi meg et eksempel på hvilket spill det er en enighet om at har veldig bra grafikk?

The Witcher 2, Crysis Warhead og Star Citizen.

 

Men nå er det ikke alltid grafikk som rår, må også huske det estetiske, det er tross alt det som gjør det appellerende for øyet.

Lenke til kommentar

 

 

Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje?

Gameplay > graphics any day of the week.

Vi lever i 2014....

 

Gameplay < graphics and gameplay..

 

Rust sin grafikk er ikke så galen heller viss du sammenlikner med andre "like" spill.. Som f.eks 7 days og DayZ

 

 

Åh ja, lever vi i 2014, ja. Det visste jeg ikke. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar

 

Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje?

Det er bare i alpah fasen.

Må spillet være så fint og se på for at det skal falle i smak hos deg lol.

 

 

Ikke nødvendigvis, spørs på sjangeren men i first og third pers shooters så krever jeg både bra gameplay og fet grafikk i nye spill ja.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Nå skakke jeg være ufin men har vel sjelden sett mindre sjarmerende grafikk. Ble spillet påbegynt for mange år siden kanskje?

Gameplay > graphics any day of the week.

Vi lever i 2014....

 

Gameplay < graphics and gameplay..

 

Rust sin grafikk er ikke så galen heller viss du sammenlikner med andre "like" spill.. Som f.eks 7 days og DayZ

Åh ja, lever vi i 2014, ja. Det visste jeg ikke. Takk skal du ha.

Det var en av de mest unødvendige kommentarene jeg har lest på lenge

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...