Gå til innhold

Kojima forsvarer Metal Gear Solid: Ground Zeroes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok samme hylekoret uansett som med de andre spillene..

 

Mange spiller gjennom MGS spillene på alt for enkel vanskelighetsgrad og trykker bort cutscenes, da er det ikke rart at spillene blir så korte for enkelte.

Det så er gøy med disse spillene er å spille på tøffere vanskelighetsgrad og spille gjennom spillet for å få de beste rankene som "Big Boss"/"Fox Hound".

 

Har sett hvordan MGS V fungerer på hard vs easy/normal på youtube.. med den åpne verdenen som vi får så blir det sikkert ikke lett å fullføre missions uten å bli spottet (og drept).

Gleder meg veldig til disse spillene :)

Lenke til kommentar

Blir nok samme hylekoret uansett som med de andre spillene..

 

Mange spiller gjennom MGS spillene på alt for enkel vanskelighetsgrad og trykker bort cutscenes, da er det ikke rart at spillene blir så korte for enkelte.

Det så er gøy med disse spillene er å spille på tøffere vanskelighetsgrad og spille gjennom spillet for å få de beste rankene som "Big Boss"/"Fox Hound".

 

Husker jeg prøvde meg på MGS 3 på European Extreme. Etter å ha prøvd i sikkert 2-3 timer på å ta ut Ocelot-squaden i starten av spillet, klarte ejg det til slutt. Kanskje et av mine største øyeblikk innen gaming. Dessverre spilte jeg ikke mye lengre, på grunn av at jeg hadde rundet spillet hele fire ganger samme halvår, så jeg var rett og slett litt lei.

 

Hadde også en kompis som var som en maskin på MGS 2 på Tanker-chapteret. Han hadde også på European Extreme og gjorde alt perfekt ned til minste detalj, husker jeg var så sinnssykt imponert.

Lenke til kommentar

Eneste som skuffer meg er at dem fortsatt bruker samme lydeffektene som MGS 1 når fiender oppdager deg. Det river deg totalt vekk fra realismen spillet ellers kjører. Svære utropstegn over hodet på folk og soldater som oppfører seg som idioter. "Hmm what was that sound?!?"

 

Håper dette forsvinner når spillet kommer ut ...

Lenke til kommentar

Eneste som skuffer meg er at dem fortsatt bruker samme lydeffektene som MGS 1 når fiender oppdager deg. Det river deg totalt vekk fra realismen spillet ellers kjører. Svære utropstegn over hodet på folk og soldater som oppfører seg som idioter. "Hmm what was that sound?!?"

 

Håper dette forsvinner når spillet kommer ut ...

 

1 lite tips... ikke kjøp spillet, så slipper vi høre på gnålet ditt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...