Gå til innhold

MSI putter verstinggrafikk i bærbare spillmaskiner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hahaha! Så mye penger på en Bærbar...

 

Mye? De var svinebillige ikke at de er aktuelle som en "bærbar" da de er portable men absolutt ikke bærbare. Men du får jo ingen brukbar bærbar PC til under 8 000 kr uansett. Svært, svært få iallefall.

Så du klarer ikke å bære 3kg? Vil jo si at det i aller høyeste grad er bærbart for meg ihvertfall. Om du mener ultraportabelt eller noe så må du bruke rett uttrykk.

Lenke til kommentar

 

 

Hahaha! Så mye penger på en Bærbar...

Mye? De var svinebillige ikke at de er aktuelle som en "bærbar" da de er portable men absolutt ikke bærbare. Men du får jo ingen brukbar bærbar PC til under 8 000 kr uansett. Svært, svært få iallefall.

Så du klarer ikke å bære 3kg? Vil jo si at det i aller høyeste grad er bærbart for meg ihvertfall. Om du mener ultraportabelt eller noe så må du bruke rett uttrykk.

 

 

Det handler ikke om hva jeg klarer å bære, jeg klarer å være en stasjonær PC på 30 kilo, det er ikke hva det handler om, det handler om at det er for mye til å bli klassifisert bærbar, en bærbar PC er en PC du kan holde mens du går og bruke samtidig. Kan du gjøre det med den og faktisk få utrettet noe? Nei.

Lenke til kommentar
Det handler ikke om hva jeg klarer å bære, jeg klarer å være en stasjonær PC på 30 kilo, det er ikke hva det handler om, det handler om at det er for mye til å bli klassifisert bærbar, en bærbar PC er en PC du kan holde mens du går og bruke samtidig. Kan du gjøre det med den og faktisk få utrettet noe? Nei.

 

Både formfaktor og vekt har noe å si på klassifiseringen, men en laptop blir hvertfall ikke dømt utifra hvorvidt du synes det er behaglig å ha den i fanget mens du drar deg en søndagsmorgen. Da er det dine egne preferanser som virker inn.

(edit: merket at dette ser ut som en stråmann, men det var mer et generelt eksempel og ikke rettet mot noe du har nevnt om deg selv ;) )

 

En laptop er en clamshell-PC som er liten nok til mobil bruk. Et dråg fra MSI på 17" kan likevel bæres rundt, hives i en ryggsekk, og bli holdt i fanget.

Endret av Torpedo_Peter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...