Gå til innhold

Test: Sony Vaio Tap 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv har jeg god tro på Dell venue 11 som kommer med type cover, tastatur med batteri og hengsler som gjør at den fungerer som en Laptop og docking. Venter på en slik samt Surface Pro 2, men det er tydeligvis ikke bare bare å levere. Har fått tilbehøret til Venuen, og det er nesten enda mer irriterende enn å ikke få noe.

Lenke til kommentar

@HW.no

 

Kan dere si litt om hvordan stylus'en oppleves i bruk?

Av en eller annen grunn glemmer stort sett alle tech sites å gjøre en skikkelig test av stylus'en som følger med windows brett.

Det er etter min mening én av de største fordelene en del windowsbrett har over IOS og android (bort sett fra note serien).

Mange av oss som ser etter et windows brett synes det er viktig med en god stylus for å kunne bruke til notater og skisser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selv har jeg god tro på Dell venue 11 som kommer med type cover, tastatur med batteri og hengsler som gjør at den fungerer som en Laptop og docking. Venter på en slik samt Surface Pro 2, men det er tydeligvis ikke bare bare å levere. Har fått tilbehøret til Venuen, og det er nesten enda mer irriterende enn å ikke få noe.

 

Samme her... Tastaturet ligger fint i boksen og venter på resten.Får bare håpe de får levert den innen tiden de har satt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...