Gå til innhold

Ingen planer om Facebook Paper utenfor USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva er grunnen(e) til at et slikt "eksperiment" kun skal lanseres i et enkelt land og ikke internasjonalt?

Det kommer nok, men selvsagt først i USA

 

Det var nettopp det, hvorfor er det selvsagt USA først? :)

 

Selve appen er jeg egentlig lite interessert i, den kan man enkelt skaffe seg her i nå også. Men er jo ikke sånn at dette er et produkt som må produseres opp x antall av eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Hva er grunnen(e) til at et slikt "eksperiment" kun skal lanseres i et enkelt land og ikke internasjonalt?

 

Mest sannsynlig fordi de ikke ønsker å bruke tid på å oversette/tilpasse appen til andre land og derfor velger å vente med å lansere den der til de kan tilby slik tilpasning, noe som også kan gi den bedre mottakelse når den først kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har testet appen i to dager og må eg si eg e rådigge den. Håpe dem bestemme seg for å lansere den til resten av verden og selvfølgelig til Androis også. Til deg som har ios, fiks deg en amerikansk konto (tar deg 5min) og last ned Paper.

 

Får ikke til Amerikansk konto. "Payment Method: None" er ikke mulig å legge til..

Har du en god guide?

Lenke til kommentar

.......Legge til egne nyhetsfeeder i tillegg til de som Facebook har valgt ut for deg.

 

Dette er VIKTIG. Gjerne også lage egne kategorier for ting du vil følge. Kanskje en samling nettsteder og facebook profiler kombinert i din "creative" kategori som går om hverandre.

 

Ellers er det et veldig fint konsept!

Lenke til kommentar

 

Har testet appen i to dager og må eg si eg e rådigge den. Håpe dem bestemme seg for å lansere den til resten av verden og selvfølgelig til Androis også. Til deg som har ios, fiks deg en amerikansk konto (tar deg 5min) og last ned Paper.

Får ikke til Amerikansk konto. "Payment Method: None" er ikke mulig å legge til..

Har du en god guide?

 

Opne AppStore, bytte til US-store nede til høyre. Finne en gratis app og ´klikk på den, du vil da få beskjed om å logge inn eller opprette ny konto. Klikk på opprett ny konto og da vil "Payment Method: None" komme opp. Har ikke prøvd i iTunes på samme metode, men har lest at det skal virke der også :)

Det viktige er og klkke på en gratis app og opprette konto etter dette ;) Adressen lager du bare på måfå, telefon nummer også, prefix 3 siffer og nummer 7 siffer :)

Endret av Salior
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...