Gå til innhold

I denne byen får alle gratis Internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Håper bare at byene jeg besøker mest nemlig Tokyo og Hiroshima også kan følge etter. Ellers må jeg bare kjøpe meg et lokalt simkort slik som sist. Tregt internett, men rimelig og greit.

Lenke til kommentar

Ganske sprøtt at Internett har blitt en så viktig del av det å være turist :)

Og før noen kverulerer så vet jeg at det handler om å få informasjon om steder, monumenter, navigering i byene, etc. Alikevel ganske sykt at dette har skjedd så raskt. Verden liker forandringer nå til dags, bare noen hundre år siden så ville disse tingene vært kjetteri :p

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ganske sprøtt at Internett har blitt en så viktig del av det å være turist :)

 

Og før noen kverulerer så vet jeg at det handler om å få informasjon om steder, monumenter, navigering i byene, etc. Alikevel ganske sykt at dette har skjedd så raskt. Verden liker forandringer nå til dags, bare noen hundre år siden så ville disse tingene vært kjetteri :p

 

Ganske sant, ferie for meg er nesten som en pause fra teknologien hjemme; PC, mobil, tv osv.... Man kan jo liksågodt sitte hjemme på dataen eller telfonen enn å betale store sumer for å sitte i syden med tregt internett å gjøre det. Verden har forandret seg sykt med teknologien.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...