Gå til innhold

Nå kommer Galaxy Note 3 i billigversjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne godt ha tenkt meg den uten støtte for mobil, som ett rent nettbrett. Trenger ett ekstra tegnebrett og jeg tror den kunne gjort susen for meg.. Men igjen, det spørs jo veldig hva samsung legger i "billig" i det segmentet som denne brettmobilen blir solgt i...

 

Siden du snakker om tegnebrett...

 

Fem hundre kroner over prisen til Note 3 finner du Surface Pro 128GB. Det blir naturligvis noe dyrere (5000) enn det du håper Note 3 Neo vil koste, men så får du til gjengjeld et særdeles mye kraftigere tegneverktøy. Jeg slo i alle fall til og kjøpte Surface Pro etter å ha vurdert prisen og hardwaren opp mot Note 10.1.

 

Med tanke på hva en Note koster, en Wacom Intuos brukte å koste, og hva en Wacom Cintiq fortsatt koster, så synes i alle fall jeg at man bør se på alternativet.

 

Men det er klart at Note 3 Neo er i et helt annet produktsegment. Klarer bare ikke helt å se fordi prisene på Note-serien.

Lenke til kommentar

Svar til Tommy: jeg tror kanskje jeg formulerte meg dårlig, jeg kan ikke tegne (bortsett fra strekmenn), men bruker å ha ørten ark liggende med skisser til program, oversikt over oppsett programmer etc. Så det er snakk om å tegne mens jeg tenker gui etc. Altså trenger jeg ikke allverden, bare noe jeg kan rable ned tegninger og konseptskisser på, så mer etter noe i prisklassen 1-2k enn 5-6k. Som du sikkert skjønner, etter "behovet" mitt :)

Lenke til kommentar

Svar til Tommy: jeg tror kanskje jeg formulerte meg dårlig, jeg kan ikke tegne (bortsett fra strekmenn), men bruker å ha ørten ark liggende med skisser til program, oversikt over oppsett programmer etc. Så det er snakk om å tegne mens jeg tenker gui etc. Altså trenger jeg ikke allverden, bare noe jeg kan rable ned tegninger og konseptskisser på, så mer etter noe i prisklassen 1-2k enn 5-6k. Som du sikkert skjønner, etter "behovet" mitt :)

 

Men da tror jeg at jeg har gode nyheter til deg?

 

Vet ikke om en Note Neo 3 uten mobil-del, og tviler på at denne starter nærmere 2 enn 3000...

Men det finnes faktisk en Note 8.0 til 2290,- som du kan plukke opp på den store, grønne el-kjeden.

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1750132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...