Gå til innhold

Åpner Samsung-kjede i Europa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Jeg synes at det er en god idé at Samsung lager egne butikker. Men ikke stopp der. Sørg for at Samsung-butikkene blir de eneste stedene der man kan kjøpe Samsung-produkter. Hvis vi får flyttet ut alle Samsung-greiene fra "vanlige" butikker, blir de straks mye mer oversiktlige og vi kan se at de andre produsentene (ingen nevnt, ingen glemt) faktisk lager veldig bra produkter.

Lenke til kommentar

Jeg synes at det er en god idé at Samsung lager egne butikker. Men ikke stopp der. Sørg for at Samsung-butikkene blir de eneste stedene der man kan kjøpe Samsung-produkter. Hvis vi får flyttet ut alle Samsung-greiene fra "vanlige" butikker, blir de straks mye mer oversiktlige og vi kan se at de andre produsentene (ingen nevnt, ingen glemt) faktisk lager veldig bra produkter.

 

Men hva med de store kjedene som nå selger Samsung-produktene? De samme kjedene selger jo Apple produkter.

 

Tror det er lurere å gi kundene flere plasser de kan kjøpe Samsung produkter fremfor å begreense det til noen få butikker. F.eks kan en kjøpe Apple produkter så omtrent alle elektronikk-forhandlere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det var ikke så veldig alvorlig ment, det var mer ment som er spydighet fordi jeg reagerer på at Samsung er overalt, og totalt dominerer markedet sammen med Apple.

Lenke til kommentar

Det var ikke så veldig alvorlig ment, det var mer ment som er spydighet fordi jeg reagerer på at Samsung er overalt, og totalt dominerer markedet sammen med Apple.

 

Ser nå at den ikke var så alvorlig ment :)

 

Selv tror jeg at Samsung butikker hadde vært gull, om det blir noe ala Apple Store. Uansett tror jeg ikke det har så mye å si, da dette nok aldri kommer til Norge.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis, hvis de som selger produktene har kunnskaper om produktene, kan de mye bedre veilede kundene. Større butikkjeder har som regel ikke detaljkunnskap om hvert enkelt produkt, i den grad jeg forventer at et Samsungeksklusivt utsalg skal ha om sine produkter.

 

-

Men dette gjelder jo forsåvidt bare hvis man vet man skal ha Samsung

Endret av SVD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Uansett så er det fint å ha en butikk med kyndig personale, der man kan få god veiledning og gjøre seg kjent med produktene... ...før man bestiller på nett.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Disse butikkene er jo igang allerede i England. Var innom en slik butikk i Stratford i London. Akkurat som med telefonene har de forsøkt å kopiere Apple på design og brukerennlighet, men ikke helt fått det til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...