Gå til innhold

Nintendo DS-spill skal komme til Wii U


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva med 3ds spelene ? probleme med nintendo er ikke at WII U er dårlige men mangle en del bra spell som er laga for dette og ikke porta fra pc eller xbox til WiiU . Bra spell som Zelda link to the past er ikke tilgjenglig på virtuel console men mange andre rare spell som ikke er bra nok. i tilleg mangle wii u store blockbustere som et ny zelda osv. jeg har prøvet hd version av windwaker som er sykt bra på wii u men probleme med den er at det er en remake og nesten alle som elske zelda bra nokk vill gjerna ikke kjøpe en remake nå det har orginalen. Jeg er sterkt overbevist at med rette spell så kunne wii u blit bra men nei nintendo bare hive dårlig og utdatere spell på den. hadde det for eksemple solgt 3ds spell på wii u ( og skrudd av eventuel 3 visning) så tror eg at med monderne spell at wii u salge kunne har vært bedre.

Lenke til kommentar

Bra spell som Zelda link to the past er ikke tilgjenglig på virtuel console men mange andre rare spell som ikke er bra nok. i tilleg mangle wii u store blockbustere som et ny zelda osv.

 

A link to the past er tilgjengelig på WiiU Virtual console btw.

Det kom i midten av Desember :)

http://www.nintendo.no/wiiu/vconsole/lozalttp

 

Blir mye bra ut av denne oppdateringen tror jeg, men er enig som du sier, det er altfor få eksklusive spel til WiiU.

Men det har komt seg mye de siste månedene, og bedre blir det :D

Lenke til kommentar

hva med 3ds spelene ? probleme med nintendo er ikke at WII U er dårlige men mangle en del bra spell som er laga for dette og ikke porta fra pc eller xbox til WiiU . Bra spell som Zelda link to the past er ikke tilgjenglig på virtuel console men mange andre rare spell som ikke er bra nok. i tilleg mangle wii u store blockbustere som et ny zelda osv. jeg har prøvet hd version av windwaker som er sykt bra på wii u men probleme med den er at det er en remake og nesten alle som elske zelda bra nokk vill gjerna ikke kjøpe en remake nå det har orginalen. Jeg er sterkt overbevist at med rette spell så kunne wii u blit bra men nei nintendo bare hive dårlig og utdatere spell på den. hadde det for eksemple solgt 3ds spell på wii u ( og skrudd av eventuel 3 visning) så tror eg at med monderne spell at wii u salge kunne har vært bedre.

 

Vel, teknisk sett har WiiU myeeee flere bedre spill på markedet enn hva PS4 har kommet med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...