Gå til innhold

Fjerner blokkeringen av The Pirate Bay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nesten litt overasket over at de greide den anke med suksess; men bra er det også at alle gameldagse markedsmodeller som er grådig dyre mister taket på sine gamle måter på ett vis eller et annet.

Gjør heller som Steam/Gabe: sell en million spill til en dollar, ikke et spill for en million dolar! Med så mange mennesker vi er i dag så burde noe liknende være gjort. Er bare å se på steam; de er jo praktisk talt uslåelige.

Origin og Uplay er ikke i nærheten engang siden steam var tidlig ute med denne futuristiske modellen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

BREIN, se til ¤#%¤#%#"¤%¤# å få de kommersielle og lovlige alternativene på plass så er det NULL problem med konkurranse. Innhold, tilgjengelighet og kvalitet er stikkordene.

Lenke til kommentar

"Taperen i saken, antipiratbyrået BREIN, er på sin side selvsagt skuffet og sa at avgjørelsen er meget skadelig for utviklingen av det lovlige markedet ..."

Problemet mitt er at uansett hvor mye jeg googler etter GODE lovlige alternativer for nedlasting av film, får jeg bare tull og svada i retur. Hva og hvor er disse gode alternativene noen påstår finnes ...?

Endret av 96abrevs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...